کد خبر : 1301117 | 12 بهمن 1394 ساعت 17:38 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

هر تیمی می روم روسفید می شوم

سیدصالحی: برخوردم با صادقی چیز مهمی نبود

مهاجم گسترش فولاد می‌گوید درگیریش با امیرحسین صادقی مساله خاصی نبوده است.

سیدصالحی: برخوردم با صادقی چیز مهمی نبود
مهدی سیدصالحی درباره پیروزی گسترش فولاد مقابل صبای قم به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: با توجه به صحبت‌هایی که کادرفنی انجام داد می‌دانستیم که بازی بسیار مهمی داریم با توجه به اینکه  نیم فصل دوم بسیار حساس است باید کمترین اشتباه را انجام دهیم زیرا هر دیدار حکم فینال را دارد. خدا هم کمک کرد در همان ابتدای بازی یک توپ به تیر دروازه زدیم و بسیار فشرده کار می‌کردیم به همین دلیل توانستیم نیمه اول را با گل به پایان برسانیم و در نیمه دوم با جان و دل کار کردیم و طبق صحبت‌هایی که کادرفنی بین نیمه با بازیکنان انجام داد در نیمه دوم هم به گل رسیدیم. خداوند را شاکرم که شرمنده هواداران، آقای کمالوند، کادرمدیریت و سایر مربیان نشدیم. ما اردو بسیار خوبی در آنتالیا داشتیم و از مدیریت باشگاه بابت برگزاری آن اردو ممنونیم ان‎شاءالله بتوانیم جواب زحماتشان را در بازی‌ها بدهیم.

این بازیکن در مورد صحنه درگیریش با امیرحسین صادقی ادامه داد: در آن صحنه که درگیر شده بودیم، امیرحسین بدون توپ پای من را زد و به هر حال ما چند سال در یک باشگاه با هم هم‌تیمی بودیم و من هم گفتم چرا پایم را می‌زنی که او به صورتم ضربه زد، چیز خاصی نبود اما حق من هم کارت زرد نبود.

مهاجم آبی‌پوشان تبریز در مورد عملکرد داوری نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من داور امروز خوب سوت زد. در یکی، دو صحنه روی امیر درویشی و داریوش شجاعیان خطا شد و اینکه آیا آن صحنه‌ها پنالتی بود یا خیر باید کارشناسان درباره اش نظر بدهند. ما بازی خوبی در طول 90 دقیقه انجام دادیم و مزد زحماتمان را گرفتیم. این همه سال در تیم‌های مختلفی بازی کردم اما در هیچ کدام این شکل بازی کردن را ندیده بودم. واقعا نمی‌دانستم گسترش به این شکل زیبا فوتبال بازی می‌کند، اگر می‌دانستم زودتر از این‌ها به گسترش فولاد می‌آمدم.

این بازیکن به علت اصلی حضورش در تیم گسترش فولاد اشاره می‌کند و می‌گوید: علت اصلی آمدن من به گسترش وجود آقای کمالوند، همچنین من در این تیم دوستان قدیمی مثل محمد نصرتی، مرتضی اسدی و محمد ابراهیمی دارم. ما با کمک هم توانستیم دو، سه سال پیش تراکتورسازی را نایب قهرمان لیگ‌برتر کنیم. به هر حال کنار هم فوتبال بازی کرده بودیم.  از خدا خواستم به من کمک کند تا به هر تیمی که می‌روم روسفید شوم و امیدوارم این اتفاق در گسترش فولاد بیافتد.

سیدصالحی در پایان در مورد دیدار پیش رو با سیاه جامگان مشهد در هفته نوزدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر افزود: سیاه جامگان در نیم فصل دوم تغییراتی داشته، بازی در مشهد است و ما باید حواسمان جمع باشد. همانطور که گفتم در این نیم فصل هر بازی حکم فینال را دارد و ما برای سهمیه گرفتن باید بازی‌هایمان را ببریم. امیدوارم از بازی مقابل سیاه جامگان با 3 امتیاز بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها