کد خبر : 1301125 | 12 بهمن 1394 ساعت 17:05 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

واکنش هواداران یونایتد به حضورگواردیولا در سیتی

با قطعی شدن مربیگری پپ گواردیولا در منچسترسیتی، حال هواداران منچستریونایتد منتظر این هستند تا زوزه مورینیو از فصل بعد هدایت تیم محبوبشان را بر عهده بگیرد.

واکنش هواداران یونایتد به حضورگواردیولا در سیتی
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش باشگاه منچسترسیتی طی بیانیه ای رسما تایید کرد که پپ گواردیولا با قراردادی سه ساله، از فصل آینده جانشین مانوئل پیگرینی خواهد شد و بدین ترتیب به گمانه زنی ها در مورد مقصد بعدی این سرمربی اسپانیایی پایان داده شد. این در شرایطی است که پیش بینی می شد یونایتد نیز یکی از گزینه های احتمالی پپ باشد ولی در نهایت او به تیم رقیب رفت.

پس از اعلام این خبر، هواداران یونایتد در شبکه های اجتماعی موج وسیعی برای حمایت از مربیگری مورینیو در تیم محبوبشان به راه انداخته و از مدیران باشگاه درخواست کرده اند تا در پاسخ به رفتن گواردیولا به سیتی، مورینیو را جایگزین فان خال کنند.

بازی های سرد و ملال آور یونایتد با فان خال، هفته هاست که صبر هواداران تیم سرخپوش شهر منچستر را لبریز کرده و آنها خواهان آمدن مورینیو هستند. آقای خاص نیز از چندی پیش و پس از اخراج از چلسی بدون تیم است و بی شک در صورت رسیدن پیشنهاد رسمی از یونایتدها، بدان پاسخ مثبت خواهد داد.

در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، باید منتظر دوئل دوباره پپ و مورینیو این بار در لیگ برتر انگلیس باشیم.گواردیولا و مورینیو که زمانی در بارسلونا و رئال، نبردهای جذاب و بسیار پرتنشی داشتند، این بار می توانند دربی شهر منچستر را دیدنی تر از همیشه کرده و توجهات جهانی به لیگ برتر را بیشتر از تمام سال های اخیر کنند.

دیدگاه‌ها