کد خبر : 1301612 | 14 بهمن 1394 ساعت 13:42 | 50.6K بازدید | 14 دیدگاه

الکس لوبانف قابل اعتماد است؟(گزارش تصویری)

دروازه بان ازبکستان پرسپولیس در دومین بازی خود در ترکیب این تیم هم نامطمئن نشان داد تا ضعف این تیم در درون دروازه همچنان پابرجا بماند.

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر لوبانف که در نیم فصل دوم به ترکیب پرسپولیس اضافه شد، اولین بازی رسمی خود در لیگ برتر را در حضور 75 هزار تماشاگر پشت سر گذاشت و البته دو گل نیز دریافت کرد. دروازه بان ازبکستانی پرسپولیس که در پایان این بازی مورد نقد مربی خود نیز قرار گرفته بود و پانادیچ اعلام کرد از او انتظار بیشتری در این رابطه دارد: در حال حاضر 2 توپ روی دروازه آمد و دو گل برای حریف ثبت شد. او البته به تازگی به تمرین اضافه شد و باید به زودی به شرایط ایده آل ما نزدیک شود.

لوبانف که در دیدار جام شهدا نیز برابر سایپا برای پرسپولیس به میدان رفت و البته دو گل دریافت کرد اکنون علامت سوال بزرگی برای هواداران این تیم به وجود آورده است؛ مشکلات دروازه تا پایان فصل ادامه خواهد داشت؟

لوبانف در بازی روز گذشته تنها در شادی گل نشان داد آمادگی لازم را دارد و از سه توپی که به سمت دروازه اش فرستاده شد دو توپ تبدیل به گل شد و یکی دیگر از آنها توسط او به پشت محوطه جریمه مشت شد که در ادامه خلعتبری با شوت دروازه این تیم را نشانه رفت که با تکل مدافع این تیم از ورود توپ به دروازه جلوگیری شد.

فوزیل موسی اف در دقیقه 10 بازی روی ارسال کرنر رسول نویدکیا موفق شد دروازه هم وطن ازبکستانی خود را باز کند و لوبانف هیچ واکنشی به این ضربه نداشت.

1089784

سپاهان یک بار دیگر نیز توسط فوزیل موسی اوف از روی کرنر موقعیت خوبی ایجاد کرد که در میان بهت لوبانف این تیم از کنار دروازه به بیرون رفت تا این بازیکن برای دومین بار نتواند دروازه هم وطن خود را باز کند.

1089785

سومین خطر جدی سپاهان هم از روی یک ضربه کرنر شکل گرفت و این تیم با ارسال نویدکیا و ضربه خلعتبری از گوشه سمت راست دروازه پرسپولیس می توانست به گل دست یابد که کمک داور ارسال رسول نویدکیا را اوت اعلام کرد. لوبانف روی این توپ خلعتبری هم که عرض دروازه پرسپولیس را طی کرده بود واکنشی نشان نداد. البته پرسپولیسی ها با توجه به دو موقعیت خطرناک گذشته 3 بازیکن روی خط دروازه به کار گرفته بودند تا در کنار لوبانف 4 نفره از دروازه این تیم محافظت کنند.

1089786
 
روی گل دوم پرسپولیس می توان تماما مدافعان این تیم را مقصر دانست. فرار بازیکن سپاهان به درون محوطه جریمه در نهایت با تکل اشتباه حاتمی همراه شد و نورمحمدی هم برای حمایت از مدافع چپ خود حضور یافته بود پریرا را تنها گذاشت تا او بدون مزاحمت این توپ باد آورده را از بالای دستان لوبانف که زودتر از ضربه او نشسته بود وارد دروازه کند.

1089787

1089788

لوبانف در این بازی و در تنها واکنش خود موفق شد در دقیقه 81 ضربه راه دور حبیب گردانی را در دو ضرب از آن خود کند.

در دقیقه 84 سپاهان از روی ضربه ایستگاهی در منطقه چپ محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شد که این ضربه را گردانی زد و لوبانف مشت کرد و توپ برگشتی زیر پای وریا غفوری افتاد که شوت این بازیکن را مدافعان پرسپولیس با تکل دور کردند تا ضد حمله برای سرخ ها شکل بگیرد.

دو موقعیت دیگر سپاهان توسط ضربات راه دور حبیب گردانی و وریا غفوری از کنار دروازه عبور کرد و خطری برای این تیم در پی نداشت.

دیدگاه‌ها