کد خبر : 1301618 | 14 بهمن 1394 ساعت 13:53 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی پاشازاده در مورد عملکرد آبی‌ها می‌گوید

آنالیز خط به خط استقلال توسط پاشازاده

تیم فوتبال استقلال در بازی‌ای که تحت فشار بازی ذوب‌آهن بود، موفق شد با تساوی بدون گل یک امتیاز حساس خانگی را به دست بیاورد و اختلاف خود را با صدرجدول به 2 امتیاز افزایش دهد.

آنالیز خط به خط استقلال توسط پاشازاده
به گزارش "ورزش سه"، با مهدی پاشازاده بازیکن سابق باشگاه استقلال به آنالیز خط به خط این تیم در بازی با ذوب‌آهن نشستیم که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید:

دروازه

مهدی رحمتی

مهدی از نظر من بعد از احمدرضا عابدزاده بهترین گلر سال‌های اخیر فوتبال است. در دروازه‌بانی مهم این است که گل بد نخوری و بتوانی در چند موقعیت دروازه تیمت را نجات دهی که مهدی رحمتی در بازی روز گذشته به بهترین شکل این کار را انجام داد. رحمتی شخصیتی دارد که بازیکنان حریف را تحت تاثیر قرار می‌دهد و همین موضوع کار را سخت می‌کند.

دفاع

حاج محمدی ـ مگویان

زمانی که مگویان می‌خواست وارد ایران شود، امیر قلعه‌نویی از من در مورد او نظر خواست و من وقتی فیلم بازی این بازیکن را  دیدم او را تایید کردم. مگویان بازیکنی است که به خوبی خود را در فضا قرار می‌دهد ضمن اینکه تکنیک و سرعت قابل توجهی دارد و بازی در دفاع خطی را به خوبی بلد است. اما حاج محمدی بازیکنی است که همه ما می‌‌دانیم کند است ولی او می‌تواند با تمریناتی که انجام می‌دهد و با قرار گرفتن در فضا این ضعف را پوشش دهد. با این حال من فکر می‌کنم در استقلال مربی تخصصی در دفاع وجود ندارد که این تکنیک‌ها را به او آموزش بدهد.

مجیدی ـ فخرالدینی

واقعیت این است که من اصلا تصور نمی‌کردم که میثم مجیدی در سال اول حضورش در استقلال اینقدر خوب در ترکیب ثابت جا بیافتد من او را یکی از مهره‌های موثر استقلال می‌دانم و فکر می‌کنم می‌تواند بهتر از این هم کار کند. میلادفخرالدینی هم در این چند بازی خوب کار کرده، او بازیکن انرژیکی است ولی در موقعیت‌های دفاعی هنوز کمی ضعف دارد که می‌تواند آن را برطرف کند و موثرتر بازی کند.

هافبک

امید ابراهیمی ـ روزبه چشمی

از نظر من امید ابراهیمی بهترین هافبک دفاعی ایران است و من این حرف را دو سال پیش هم زده‌ام. امید یک بازیکن فوق‌العاده تاثیرگذار است که با توانایی‌هایی که دارد من فکر می‌کنم هنوز می‌تواند 30درصد بهتر از امروزش بازی کند. با این حال امید با قدرت جنگندگی و دوندگی‌ای که دارد خود را از سایر هافبک دفاعی‌های لیگ‌برتر جدا کرده است. روزبه چشمی هم با وجود اینکه سال اول حضورش در استقلال است بسیار عالی بازی می‌کند و خصوصیت بارزش این است که به خوبی خود را در مسیر توپ قرار می‌دهد.

محسن کریمی ـ فرشید اسماعیلی

پرویز مظلومی در انتخاب این دو بازیکن به عنوان دو وینگر تیمش تصمیم کاملا درستی گرفت. هر دو هم تکنیک لازم را دارند، هم سرعت و هم استفاده از نیروی جوانی. اسماعیلی و کریمی بازیکنانی خواهند بود که انتخاب من هم برای قرار گرفتن در پست وینگر هستند.

جابر انصاری

متاسفانه از وقتی که مجتبی جباری از استقلال جدا شد تمام مربیان به دنبال جانشینی برای او می‌گشتند در حالی که در فوتبال روز دنیا هافبک بازیساز چندان کارایی ندارد چراکه مدافعان حریف دیگر اجازه بازی به هافبک بازیساز نمی‌دهند. به نظر من جابر انصاری یکی از بهترین خریدهای استقلال است که هم به خوبی در گلزنی شرکت می‌کند، هم تحرک خط هافبک را بیشتر می‌کند و هم موفق به ارسال چند پاس گل شده است.

خط حمله

سجاد شهباززاده

زوج شهباززاده و جابر انصاری فوق العاده خوب عمل کرده‌اند. سجاد بازیکن باهوشی است که هم خوب پاس گل می‌دهد و هم در موقعیت‌‌های عالی گل خود را قرار می‌دهد. از نظر من سجاد گل‌های حساسی برای استقلال زده و مهاجم فوق العاده باهوشی است.

دیدگاه‌ها