کد خبر : 1301659 | 14 بهمن 1394 ساعت 16:14 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال از دستمان فرار کرد

محمدی: بیک‌زاده بازیکن بین المللی ماست

مدافع جوان سبزپوشان اصفهان اعتقاد دارد استقلالی‌ها از زیر دستشان فرار کردند و آنها برای اینکه بالانشین بمانند باید پرسپولیس و سایر حریفانشان را شکست دهند.

محمدی: بیک‌زاده بازیکن بین المللی ماست
هادی محمدی درباره دیدار با استقلال و کسب تساوی به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: تیم ما خوب کار کرد، چند توپ به تیرک زدیم. چند توپمان را هم مهدی رحمتی گرفت و درست مثل بازی با نفت بدشانس بودیم ولی بچه‌ها فوق العاده کار کردند و در این تعطیلات خیلی هماهنگ شده بودیم.

او در مورد صحبت مظلومی مبنی بر اینکه ذوب‌آهن جلوی برنامه استقلال را گرفت ادامه داد: من نمی‌‌دانم آنها چه برنامه‌ای داشتند ولی بیشتر آمده بودند که یک امتیاز را بگیرند به همین خاطر بازی یک طرفه بود، آنها می‌خواستند شانس خودشان را از روی ضدحمله‌ها و یا ضربه کاشته امتحان کنند و ما می‌توانستیم خیلی راحت آنها را شکست دهیم ولی استقلال از زیر دستمان قسر در رفت. البته این را بگویم که استقلال خیلی تیم بزرگ و خوبی است ولی اگر دقت کرده باشید من هیچ وقت نگفتم صددرصد باید می‌بردیم، اما این‌بار می‌گویم حقمان در بازی دیروز برد بود.

این بازیکن در مورد اینکه بازی سپاهان هم استانی‌شان با پرسپولیس همانند بازی خودشان با کسب تساوی به اتمام رسید می‌گوید: آن بازی هم خیلی فوق‌العاده بود اما برنده نداشت در کل تمام بازی‌ها به نفع ما تمام شد و تیم‌های بالای جدولی مثل صبا و سایپا باختند. استقلال و پرسپولیس مساوی کردند. اگر ما می‌بردیم خیلی خوب می‌شد.

مدافع سبزپوشان اصفهان در مورد بهبود وضعیت زمین فولادشهر نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر زمین خوب باشد، بچه‌ها راحت پاسکاری می‌کنند. آقای گل‌محمدی هم به این نکته اشاره کرده که شرایط زمین خیلی بهتر شده فقط امیدوارم چمن زمین فولادشهر را همین‌طور حفظ کنند. خدا را شکر دارند امکانات استادیوم مثل رختکن، سرویس بهداشتی و غیره را بالا می‌برند و بازی‌های آسیایی آماده می‌کنند.

وی در مورد عملکرد بازیکن جدیدشان هاشم بیک‌زاده اضافه می‌کند: به نظر خودم هاشم خیلی خوب بود ولی نظر اصلی را کادرفنی باید بدهد. من که کنارش خیلی راحت بودم. او بازیکن باتجربه‌ای است و در واقع مدافع بین‌المللی محسوب می‌شود زیرا سابقه حضور در تیم‌ملی را دارد.

دفاع وسط ذوب‌آهن درباره دیدار پیش رو با پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس تیم خوبی است باید در آن بازی توان بیشتری نسبت به بازی با استقلال بگذاریم تا برنده شویم.  مربی‌ها خیلی با ما کار می‌کنند و ما کامل نقاط ضعف و قوت حریف را  می‌شناسیم.

محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که برای مهار مهاجمان خطرناک پرسپولیس چه برنامه‌ای دارند افزود: پرسپولیس مهاجمان خیلی خوبی دارد و روی آنها شناخت کمی دارم. ما آنقدر کار اختصاصی می‌کنیم و کادر آنالیز و فنی خیلی زحمت می‌کشند و در تیم ما هر کسی وظیفه خودش را انجام می‌دهد برای همین با تمام قوا به مصاف پرسپولیس می‌رویم تا ان‎شاءالله ببریم و بتوانیم خودم را به کسب جام نزدیکتر کنیم.

دیدگاه‌ها