کد خبر : 1301689 | 14 بهمن 1394 ساعت 17:12 | 116.8K بازدید | 0 دیدگاه

شوک ناگهانی به دروازه‌بان ازبک

هجوم اینستاگرامی به صفحه لوبانوف(عکس)

والری لوبانوف دروازه‌بان پرسپولیس هنوز با طبیعت و خلق و خوی طرفداران فوتبال در ایران آشنا نیست اما هجوم ناگهانی به صفحه اینستاگرامش برق از چشم او پرانده است.

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه‌بان ازبک که دیروز اولین بازی خود را در لیگ برتر با پرسپولیس انجام داد، دو گل در بازی سپاهان دریافت کرد که البته در هیچ یک از آنها مقصر صددرصد نبود. اما اتفاق ویژه نه حضور در اولین دیدار برابر 75 هزار هوادار و نه دریافت 2 گل بلکه در صفحه شخصی او رخ داد.

والری لوبانوف که دو هفته پیش بعد از حضور در بازی مقابل سایپا تصویری از این بازی با جمله «اولین بازی، اولین برد» روی صفحه اینستاگرامش گذاشته، بعد از تساوی شب گذشته با سیلی از کامنت‌گذاران مواجه شده است. هجومی که البته طبق معمول بخش زیادی از آن را جملات نه چندان خوشایند تشکیل می‌دهند.

والری که پیش از حضور در پرسپولیس در حدود 1000 فالوور در صفحه‌اش داشت بعد از امضای قرارداد اکنون بیش از 10هزار نفر عضو صفحه او شده‌اند و شب گذشته حماسه‌ای 5هزار کامنتی در صفحه‌اش ساختند.
 
کامنت‌های اعتراضی هواداران پرسپولیس روی 2 گل خورده‌ای بود که کارشناسان امروز او را در آن مقصر ندانستند و البته در این کامنت‌های فارسی ـ انگلیسی برخی از هواداران نیز با حمایت از گلر ازبکستانی از دیگر هواداران خواستند توهین را کنار بگذارند.

لوبانوف که 12 دیدار دیگر با پرسپولیس در پیش دارد مسلما باید با این رفتار که اولین‌بار نیست شاهد آن هستیم کنار بیاید.

1089844

دیدگاه‌ها