کد خبر : 1305125 | 29 بهمن 1394 ساعت 08:40 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب - فولاد، به یاد گل فوق‌العاده میرزاپور

باهم ١٥ نکته جالب و جذاب از نبردهای دو تیم فولاد و ذوب آهن را مرور می کنیم، این نکات را از دست ندهید.

ذوب - فولاد، به یاد گل فوق‌العاده میرزاپور
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گل محمدی پس از اینکه در اهواز سه امتیاز شیرین را با اشتباه مدافعشان از دست دادند حال باید به مصاف دیگر تیم اهوازی اما این باز قرمز پوش بروند.

ذوبی ها با اینکه بازی رفت را ٣-٠ برده اند اما می دانند فولاد نسبت به بازی رفت متحول و خطرناک تر شده است، باهم نکات جذاب این بازی را مرور می کنیم.

١- بهترین بازیکن بازی رفت که با برد ٣-٠ ذوبی ها در اهواز همراه شد مهرداد قنبری بود که به دلیل پارگی رباط صلیبی در بازی برگشت غایب خواهد برد.

٢-کاوه رضایی، رشید مظاهری بازیکنان تیم ذوب  هستند که سابقه بازی در تیم فولاد را دارند و در سوی مقابل اکبرایمانی بازیکن فصل قبل ذوب بوده است.

٣- محمدرشیدمظاهری در سه دیداری که برابر تیم سابقش فولاد به میدان رفته، درخشیده است. او در دوبازی آخر کلین شیت کرده تا تیمش پیروز شود و در بازی ماقبل این دو کلین شیت یک پنالتی از سروش رفیعی گرفته تا نشان دهد برابر تسم سابقش انگیزه های فراوانی دارد.

٤- در آخرین بازی دو تیم در اصفهان فولاد موفق شد با تک گل ساسان انصاری میزبانش را شکست دهد و سه امتیاز مهم را کسب کند.

٥- در لیگ چهارم که فولاد توانست قهرمان ایران شود تنها تیمی که رفت و برگشت فولاد را شکست داد ذوب آهن بود اما در نهایت نتوانست جام را به اصفهان ببرد.

٦- ابراهیم میرزاپور در بازی برگشت لیگ سوم با شروع مجددی فوق العاده و البت کمک باد و اشتباه آرمناک پطروسیان موفق شد تنها گلش برای فولاد را بزند، گلی که سه امتیاز شیرین و مهم برای قرمزهای اهوازی بود.

٧-ذوبی ها در دوره هشتم لیگ برتر می توانستند با برد برابر فولاد قهرمان لیگ برتر شوند اما فولاد آن بازی را با ٤ گل نادر احمدی، آل نعمه، قاضی و فیض الهی از ذوب برد تا استقلال تهران قهرمان رقابت ها شود و فریاد امیر قلعه نویی که گفت: آقا مجید خیلی مرده!

٨- هادی محمدی، مسعود حسن زاده، مرتضی تبریزی و مهدی رجب زاده از ذوب و ساسان انصاری از فولاد بازیکنانی هستند که سابقه گلزنی در این نبردها را داشته اند.

٩- این بیست و هشتمین دیدار دو تیم در ادوار لیگ برتر است که سهم ذوب آهن ١٢ و سهم فولاد ٥ برد بوده است.

١٠-برد ٤-١ فولاد برابر ذوب آهن در ورزشگاه تختی اهواز پرگل ترین بازی این دو تیم در تاریخ لیگ برتر است.

١١- باکاری یاکیته، فیض الهی و قاضی تنها بازیکنانی هستند که در یک فصل و دو بازی رفت و برگشت موفق به گلزنی شده اند.

١٢- اسماعیل فرهادی با ٥ گل بهترین گلزنان دیدارهای دو تیم بوده است ، بازیکنی که اکنون به عضویت تیم گیتی پسند اصفهان در آمده است.

١٣-ذوب آهن در دوربرگشت وضعیت بسیار خوبی ندارد و از این بازی سه امتیاز می خواهد تا بتواند به جمع مدعیان بازگردد.

١٤- فولادی ها با سرمربی گری اسکوچیچ در دور برگشت تیم اول جدول هستند و امیدوارند بتوانند با گرفتن امتیاز به روند صعودی شان استمرار بخشند.

١٥- علی سلیمی دروازه بان فولاد در سه بازی از ٥ بازی نیم فصل دوم کلین شیت کرده است و می خواهد به مانند بازی رفت بازی فصل قبل در اصفهان کلین شیتش را تکرار کند.

دیدگاه‌ها