کد خبر : 1305172 | 29 بهمن 1394 ساعت 13:19 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: بازی با استقلال همیشه سخت است

سرمربی گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش فردا کار سختی را برابر استقلال دارد.

کمالوند: بازی با استقلال همیشه سخت است
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در کتفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

بازی با استقلال همیشه سخت است

بازی با استقلال همیشه سخت است چون می‌دانم این تیم از هر نظر بزرگ است. به خصوص در فصل جاری استقلال مدعی اول قهرمانی است و ما کار سختی داریم.

گسترش فولاد دست و پا بسته نیست

 تیم ما دست و پا بسته نیست و دوست داریم شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم. امیدوارم هواداران بازی خوبی را تماشا کنند و ما هم دست پر به تبریز برگردیم.

با رایگان شدن بلیت مشکلی ندارم

حضور تماشاگران به زیباتر شدن فوتبال کمک می‌کند. مشکلی با این موضوع ندارم و دوست دارم هواداران به ورزشگاه بیایند. ضمن اینکه این حق را برای استقلال قائل هستم که بتوانند از میزبانی خود استفاده کنند.

دو بازیکن مصدوم داریم

محرومی نداریم اما یکی دو بازیکن با مصدومیت مواجه هستند. تکلیف آنها پیش از بازی مشخص می‌شود و کادرپزشکی تلاش می‌کند آنها را به این بازی برساند.

نمی دانم چه چیزی استقلالی ها را مشکوک کرده

شاید استقلالی‌ها اشاره‌ای به بازی قبلی خود دارند. از این مسئله کاملا استقبال می‌کنیم و علاقه‌مندیم که شاهد بازی‌های جوانمردانه باشیم. به مورد مشکوکی بر نخوردیم و شاید در بازی‌های گذشته استقلال آنها به موردی رسیده باشند.

حرفی در مورد داوری ندارم

باید یاد بگیریم که هر فردی در مسئولیت خودش صحبت کند، من سرمربی گسترش فولاد هستم و باید در مورد مسائل فنی به اظهارنظر بپردازم. به خودم اجازه نمی‌دهم که در حیطه داوری وارد شوم. می‌توانم این نکته را با قاطعیت بگویم که داوران در نهایت شرف و انسانیت قضاوت می‌کنند.

شرایط گسترش فولاد متفاوت شده است

شاید صحبت‌هایی که الان انجام می‌دهم تکراری باشد اما لازم است بگویم که گسترش فولاد سومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، این تیم در 2 سال گذشته با با این مشکل روبه‌رو بود که آیا در لیگ می‌ماند یا نه، اما در فصل جاری شرایط متفاوت شده و همه به توانایی‌های تیم اشاره داشتند.

قول می دهم بازی فردا جذاب باشد

فوتبالِ روی زمین گسترش فولاد باعث شده که همه به توانایی تیم ما اشاره کنند. ضمن اینکه زمین صاف و خوب ورزشگاه آزادی اجازه می‌دهد فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم. می‌توانم قول بدهم صرف نظر از نتیجه، چه دوستانی که در ورزشگاه حاضر خواهند بود و چه کسانی که از گیرنده‌های خود دیدار فردا را تماشا می‌کنند شاهد فوتبالی جذاب و هجومی از گسترش فولاد خواهند بود، ما چون چیزی برای از دست دادن نداریم. مطمئن باشید که فوتبال هجومی به نمایش خواهیم گذاشت.


دیدگاه‌ها