کد خبر : 1305541 | 30 بهمن 1394 ساعت 19:22 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکست کریمی،قاسمی و صادقی در جام مدیوید

در روز دوم رقابت‌های بین االمللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید، کمیل قاسمی به دیدار رده بندی راه یافت و حسن رحیمی به دلیل آسیب دیدگی به مبارزات خود ادامه نداد. علیرضا کریمی و ایمان صادقی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

شکست کریمی،قاسمی و صادقی در جام مدیوید

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، در مسابقات چهار وزن دوم، در 61 کیلوگرم که 28 کشتی گیر حضور دارند، حسن رحیمی در دور نخست مقابل علی رحیم زادا از آذربایجان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. وی در دور دوم شامیل رشیداف از روسیه را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا مقابل نورلان تورگان از قزاقستان کشتی نگرفت و به کار خود در مسابقات پایان داد.

در این همین وزن ایمان صادقی در دور نخست با کات امیرتایف از قزاقستان را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد. وی در دور دوم در مقابل نورلان تورگان از قزاقستان مغلوب شد. در این مسابقه صادقی به شدت آسیب دید و به کار خود در مسابقات پایان داد.

در وزن 61 کیلوگرم بخان گوی گریف در یک مبارزه نزدیک ولادمیر خنچیگاشویلی از گرجستان را شکست داد تا در دیدار فینال به مصاف کالی‌یف از بلاروس برود.

در وزن 70 کیلوگرم که ایران نماینده‌ای ندارد، 26 کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند. در این وزن امیر بی راکوف از روسیه و زوراب ایکوباشویلی از گرجستان فینالیست شدند.

در وزن 86 کیلوگرم که 30 آزادکار به میدان می‌رفتند، علیرضا کریمی در مسابقه نخست با نتیجه 12 بر 2 دیمیتری لاسکی از بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز موفق شد حریفی از روسیه را شکست دهد، اما در دور سوم مقابل داتو مارساگاشویلی دارنده مدال برنز المپیک و جهان باخت و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل نورماگمود حاجی‌یف کشتی‌گیر داغستانی الاصل آذربایجان، وی از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن حاجی‌یف و ریچارد پری از آمریکا فینالیست شدند.

در وزن 125 کیلوگرم که 17 کشتی‌گیر حضور دارند، کمیل قاسمی در دور نخست مقابل زلیمخان خزریف از روسیه با نتیجه 9 بر 7 پیروز شد. وی در دور دوم نیز لیگتی از مجارستان را شکست داد، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل گنو پتریاشویلی از گرجستان دارنده مدال برنز جهان و بازی‌های اروپایی با نتیجه 4 بر 9 باخت و راهی دیدار رده بندی شد. در این وزن پتریاشویلی و سعید گامیداف کشتی‌گیر داغستانی الاصل آذربایجان راهی دیدار فینال شدند.

تیم ایران در مسابقات روز نخست توسط رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، حسن یزدانی در وزن 74 کیلوگرم به مدال نقره رسید و علیرضا قاسمی در وزن 74 کیلوگرم و عباس طحان در وزن 97 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

دیدگاه‌ها