کد خبر : 1306105 | 02 اسفند 1394 ساعت 23:23 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی:مجبور بودیم با این ترکیب بازی کنیم

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی، پس از شکست 5-1 تیمش مقابل چلسی، اعلام کرد چاره ای جز فرستادن ترکیبی متفاوت در این دیدار نداشت.

پیگرینی:مجبور بودیم با این ترکیب بازی کنیم
به گزارش "ورزش سه"، دیدار سیتی مقابل چلسی در دور پنجم جام حذفی، به دلیل پوشش تلویزیونی به امروز موکول شد؛ این در حالی است که این تیم چهارشنبه شب در چمپیونزلیگ باید مقابل دیناموکیف قرار بگیرد. به همین دلیل، این مربی شیلیایی از 6 بازیکن جوان در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد و این به یک شکست سنگین برابر آبی های لندن منجر شد.
او به خبرنگاران گفت:" ما مجبور بودیم اینکار را انجام بدهیم. نمی توانیم با بازیکنان ناآماده در دیدار چهارشنبه به میدان برویم. می دانستیم که بازی در چنین شرایطی در جام حذفی بسیار دشوار است اما نمی توانستیم کار بیشتری انجام بدهیم.
حرف های من را تغییر ندهید. اگر شنبه بازی کردیم، بهتر بود زیرا چهارشنبه در لیگ قهرمانان باید برای انگلیس بازی کنیم. ما 6 بازیکن مصدوم داریم؛ بنابراین نمی توانستیم بیش از این ریسک کنیم. ما مقابل یک تیم خیلی وب بازی کردیم و به همین دلیل آنها پیروز شدند.
فکر می کنم ما در 45 دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم اما در 5 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، همه چیز را از دست دادیم. همه گل های روی ضدحملات و ضربات آزاد بود. چلسی خوب بازی کرد و می توانست گل های بیشتری بزند."

دیدگاه‌ها