کد خبر : 1306658 | 05 اسفند 1394 ساعت 10:20 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

والیبالیستی که قرار نیست تمام شود (عکس)

امیر حسینی در 41 سالگی هم توانست با حضور در تیمی متوسط یک بار دیگر در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال حاضر شود.

به گزارش "ورزش سه"، حضور 3 تیم بانک سرمایه، پیکان و شهرداری ارومیه در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ابتدا قابل پیش بینی بود اما تیم های زیادی بودند که برای چهارمین سهمیه شانس زیادی داشتند. متین ورامین، کاله، سایپا و شهرداری تبریز جزو گزینه هایی بودند که شانس حضور در این مرحله را داشتند اما یکی دیگر از گزینه ها، ثامن الحجج خراسان در جمع 4 تیم برتر جا گرفت. تیمی با ترکیبی کاملا متوسط و البته حضور امیر حسینی در این تیم.

حسینی سال گذشته با قهرمانی از پیکان خداحافظی کرد و به تیم شهر خود رفت. ترکیبی کاملا متوسط مجموعه بازیکنان ثامن الحجج را تشکیل می داد و شکست آنها در اولین بازی مقابل جواهری گنبد این شک را به اطمینان تبدیل کرده بود که تیمی بدون ستاره و مشکلات مالی قرار است پایان نه چندان خوشایندی را برای پرافتخارترین بازیکن باشگاهی ایران رقم بزند.

1093623

ثامن الحجج نمایش فوق العاده داشت و با امیر حسینی در سن 41 سالگی به نیمه نهایی راه پیدا کرد تا این بازیکن مشهدی تاثیر خود را در یک تیم را به اوج برساند. سال گذشته نماینده مشهد با تعداد زیادی از ستاره های تیم ملی در لیگ برتر عنوان چهارمی را کسب کرد و حالا در بدترین شرایط می تواند عنوان سال گذشته خود را با بازیکنانی به مراتب متوسط تر تکرار کند. البته بازیکنان این تیم در گفت و گوهای خود از حضور در فینال و قهرمانی هم گفته اند.

دیدگاه‌ها