کد خبر : 1307663 | 10 اسفند 1394 ساعت 11:36 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

هندرسون:با تمام‌وجودمقابل‌سیتی‌بازی‌کردیم

جردن هندرسون، هافبک لیورپول عنوان کرد که تیمش تمام تلاشش را در دیدار فینال جام اتحادیه انجام داد و شکست بسیار نا امیدکننده ای کسب کرد.

هندرسون:با تمام‌وجودمقابل‌سیتی‌بازی‌کردیم
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه به مصاف یکدیگر رفتند که در ضربات پنالتی، سیتی با درخشش کابایرو موفق شد پیروز شده و قهرمان شود. آخرین قهرمانی لیورپول به همین رقابت‌ها در سال 2012 بازمی‌گردد که تحت هدایت کنی دالگلیش موفق به کسب جام شدند و حال هندرسون عنوان کرد که این شکست برایشان خیلی تلخ بوده است.
او گفت:" دوست دارم از هواداران به خاطر عدم قهرمانی عذرخواهی کنم. ما خیلی ناراحت هستیم. ولی همچنان به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم زیرا تمام تلاشمان را انجام دادیم و این تمام آنچه است که می‌توان از بازیکنان خواست. شکست در ضربات پنالتی خیلی تلخ است ولی بلاخره یک تیم باید پیروز شود. البته نکات مثبت زیادی می‌توان از این شکست برداشت کرد و امیدواریم دفعه بعد بتوانیم قهرمان شویم."
هندرسون ادامه داد:" شاید در طول 90 دقیقه نه ولی در وقت‌های اضافه احساس کردم باید پیروز می‌شدیم. می‌دانم که آنها چندین موقعیت خوب داشتند و مینوله عالی کار کرد.فکر می‌کنم ما در ضد حملات خیلی خطرناک بودیم، خیلی خوب دفاع کردیم و عملکرد بسیار عالی از تیم به ثبت رسید."

دیدگاه‌ها