کد خبر : 1307862 | 10 اسفند 1394 ساعت 23:43 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

افشای جزئیات شبگردی بایرنی‌ها در ایتالیا

رسانه‌های ایتالیایی تایید کردند حضور بایرنی‌ها در تورین با حاشیه‌هایی همراه بوده است.

افشای جزئیات شبگردی بایرنی‌ها در ایتالیا
به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بایرن مونیخ برای برگزاری دور رفت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا مقابل یوونتوس به ایتالیا رفته بود.
بعد از این مسابقه که با نتیجه 2-2 مساوی به پایان رسید، "بیلد" خبری را منتشر کرد که جنجال زیادی را در محافل ورزشی آلمان برانگیخت: آرتورو ویدال و فرانک ریبری و داوید آلابا شب تا صبح را بیرون از هتل سپری کرده‌اند.
مسئولان بایرن به این خبر با خشم واکنش نشان دادند و گواردیولا هم با اتخاذ موضعی بی‌طرفانه تاکید کرد برایش مهم‌ترین چیز عملکرد بازیکنانش در زمین و حرفه‌ای‌گری آنها است.
امروز روزنامه ایتالیایی "لا رپوبلیکا" پا را از "بیلد" هم فراتر نهاد و نوشت: علاوه بر آن سه نفر، تیاگو، کومان، رافینیا و داگلاس کاستا هم شب بعد از بازی را در هتل نمانده‌اند. این روزنامه مدعی شده این هفت نفر به علاوه پاول پوگبا از یووه تا ساعت 5:30 صبح را در رستوران "کوپاکابانا" سپری کرده‌اند.
گفتنی است مسئول امور مطبوعاتی باشگاه بایرن در اینباره گفته است:" بعد از بازی هیچ مقررات یا دستوری از سوی مدیریت تیم به بازیکنان ابلاغ نشد. هر بازیکنی خودش مسئولیت استراحت شبانه‌اش را برعهده داشت."

دیدگاه‌ها