کد خبر : 1308191 | 12 اسفند 1394 ساعت 12:08 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

لخویا یکی از تیم های سطح بالای آسیا است

حدادی‌فر: می‌توانستیم تیم گلزن بازی باشیم

هافبک با تجربه ذوبی ها درباره بازی این تیم می گوید در لحظاتی می توانستیم گلزنی کنیم اما یک امتیازی که از بازی گرفتیم هم خوب چرا که لخویا تیم قابل احترامی است که موقعیت‌های خوبی هم در این مسابقه داشت.

حدادی‌فر: می‌توانستیم تیم گلزن بازی باشیم
به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی‌فر پس از تساوی بدون گل ذوبی ها در برابر لخویا قطر گفت: ما با یکی از تیم‌های سطح بالای آسیا بازی کردیم که بازیکنان خوبی در اختیار دارد به همین دلیل معتقدم بازی خیلی خوبی را انجام دادیم.

وی در ادامه گفت: ما می توانستیم تیم برنده میدان باشیم، در لحظاتی می توانستیم گلزنی کنیم اما یک امتیازی که از بازی گرفتیم هم خوب چرا که لخویا تیم قابل احترامی است که موقعیت‌های خوبی هم در این مسابقه داشت، ما همه سعی و تلاش مان را می کنیم تا در بازی های بعدی جبران کنیم.

هافبک باتجربه ذوبی ها ادامه داد: ذوب آهن همیشه به صورت تیمی کار می کند و در این دیدار هم بازی تیمی ما بد نبود، ما موقعیت های بسیار خوبی خلق کردیم که اگر خوش شانسی می آوردیم می توانستیم برنده بازی باشیم. فشردگی این مسابقات زیاد است و بازی ما در برابر لخویا نیز بازی سنگینی بود، چون بازیکن سرعتی آنها در ضدحملات بسیار خوب عمل می‌کردند، مجبور بودیم محتاط‌تر بازی کنیم.

حدادی فر در ادامه گفت: ما در ادامه 2 بازی در لیگ داریم که بسیار هم حساس است اما انشاالله خوب ریکاوری می‌کنیم تا با آمادگی بالا مهیای مسابقات بعدی در آسیا شویم و با جمع کردن امتیازات لازم، از گروه خود صعود کنیم.

دیدگاه‌ها