کد خبر : 1308415 | 13 اسفند 1394 ساعت 10:26 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: این پیروزی باید یک الگو برایمان باشد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل سیتی عنوان کرد که این مدل پیروزی‌ها باید یک الگو برای لیورپول باشد.

کلوپ: این پیروزی باید یک الگو برایمان باشد
به گزارش "ورزش سه"،‌شب گذشته لیورپول با گل‌های آداما لالانا،‌جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو موفق شد 3-0 سیتی را شکست داده و انتقام فینال جام اتحادیه را بگیرد. قرمزها عملکردی تقریبا بی نقص داشتند و کلوپ عنوان کرد که این عملکردی است که شاگردانش باید در هر بازی برای ارائه آن تلاش کنند.
او گفت:" ما کاملا متمرکز بودیم و این بازی باید برای ما یک الگو باشد. خیلی ها می‌گویند ما همیشه نمی‌توانیم اینطور بازی کنیم و این جالب نیست. تنها راه حفظ انرژی و خسته نشدن در فوتبال این است که توپ را در اختیار داشته باشید. اگر سریع،‌ساده و مطمئن بازی کنید می‌توانید انرژی زیادی در بازیکنان ذخیره کنید. این کاری بود که در نیمه دوم به خوبی انجام دادیم ولی در پایان نیمه اول نه. سپس تیم شما انرژی کافی برای ضد حمله زدن در این شرایط را دارد. دور از ذهن است اگر فکر کنم که از این به بعد همیشه اینطور بازی خواهیم کرد ولی این یک نشانه عالی از بچه ها بود. آنها دیدند که چنین عملکردی ممکن است و در آنفیلد هم شدنی است. فکر می‌کنم هر کسی که بازی امشب را تماشا کرد و طرفدار لیورپول است،‌شب خیلی خوبی را سپری کرد و شکست روز یکشنبه را فراموش کرد."

دیدگاه‌ها