کد خبر : 1308847 | 15 اسفند 1394 ساعت 09:20 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیتسفلد:بایرن نباید مقابل دورتموند ببازد

کارشناس شبکه اسکای درمورد دشواری مصاف مقابل دورتموند به بایرنی‌ها هشدار داد.

هیتسفلد:بایرن نباید مقابل دورتموند ببازد
به گزارش "ورزش سه"، امروز در حساس‌ترین دیدار از هفته بیست و چهارم بوندسلیگای آلمان بایرن صدرنشین میهمان بروسیا دورتموند است که با پنج امتیاز اختلاف در رده دوم جدول قرار دارد. در آستانه این مسابقه اوتمار هیتسفلد که سابقه هدایت هر دو تیم را در کارنامه دارد، به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی "اسکای" در مورد آخرین تحولات بایرن به اظهار نظر پرداخت.

آزاد شدن اولی هوینس در روز دوشنبه اخیر:
-من یکی از هواداران او هستم و از خبر آزادی‌اش فوق‌العاده خوشحال شدم. آن همه فشار روحی و بار اضافی بالاخره از روی دوشش برداشته شد؛ از همینرو خوشحالم که از حالا می‌توانیم مفتخر به حضور یک اولی هوینس آزاد باشیم. اولی همیشه فردی بود که نگاهش رو به جلو بود؛ هیچوقت شکوه نمی‌کرد. او یک روزی دوباره نقشی کلیدی در بایرن بر عهده خواهد گرفت. این حضور مجدد به نفع بایرن و بوندسلیگا خواهد بود.

ملاقات با هوینس در زندان:
-ما بطور منظم باهم در تماس بودیم. برای هر بار رفتن به آنجا باید خیلی با خودم کلنجار می‌رفتم، اما درنهایت به خودم می‌گفتم من فقط یک ساعت داخل زندان خواهم بود و بعدش دوباره می‌توانم به خانه‌ام برگردم. آنجا طوری بود که باید همه وسایل همراهم را تحویل می‌دادم، تفتیش می‌شدم. درمجموع فضایی بود که آنرا برای هیچکس نمی‌خواهم؛ دلهره‌آور بود و نفسم تنگ می‌شد. قطعا به اولی خیلی خیلی سخت گذشته است.

باخت 2 بر 1 بایرن مقابل ماینس در آلیانس آرنا:
-باید از بایرن تشکر کرد؛ چرا که یک آلمان خوشحال شد! تک تک بازیکنان ماینس بازی زندگی‌شان را به نمایش گذاشتند. بایرنی‌ها در بازی رفت مقابل یوونتوس یک برد آشکار را از دست دادند، در حالیکه برای یک تیم عالی این اتفاق نباید رخ می‌داد تا حالا تکرارش را هم ببینیم.

تیم برتر در بازی دورتموند-بایرن:
-این بازی یک دوئل نفسگیر در بالاترین سطح است. دو روز پیش فکر می‌کردم بایرن این بازی را خواهد برد. بایرن شانس بیشتری دارد زیرا دفاعش مستحکم‌تر است و با پرسینگ بهتری کار می‌کند. حالا پیش‌بینی‌ام مساوی 1-1 یا 2-2 است. از نگاه بایرنی‌ها باخت 2 بر 1 چهارشنبه شب شرایط را اضطراری کرده و باید جلوی تداوم یافتن شکست را گرفت. بایرن حق باختن ندارد! با توجه به در پیش بودن بازی برگشت مرحله یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ، شکست برابر دورتموند اگر ویران‌کننده نباشد دراماتیک است. این تیم در مرحله سرنوشت‌سازی بسر می‌برد. موفقیت همیشه مترادف با آرامش است. اینجا برای حفظ اختلاف با تیم تعقیب‌کننده، حتی کسب یک امتیاز هم حیاتی است. اگر دورتموند برنده شود آن چنان روحیه‌ای خواهد گرفت که احتمال قهرمان شدنش هم وجود دارد.

تغییر ترکیب گواردیولا مقابل ماینس:
-تغییر در چینش همیشگی مهم است. می‌توان به سایر بازیکنان هم فرصت داد، اما اگر من کاره‌ای بودم یک بازیکن را هیچگاه و تحت هیچ شرایطی از ترکیب بایرن کنار نمی‌گذاشتم: توماس مولر. او ضمانت پیروزی تیم است. بازیکنی است مثل کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی که همیشه جزئی جدانشدنی از ترکیب تیم‌هایشان هستند.

تداوم نیمکت‌نشینی ماریو گوتزه:
-همه می‌دانند که ماریو در تفکرات پپ گواردیولا آن چنان جایی ندارد. البته یک مربی گاهی در موقعیت‌های دشواری قرار می‌گیرد و نمی‌تواند همه را بازی دهد و همه را راضی نگه دارد. علاوه بر آن کسی که برای بایرن بازی می‌کند، باید رقابت تنگاتنگ را به جان بخرد. بایرن پر از مهره‌های لاکچری است! البته کسی فکرش را هم نمی‌کرد که کاستا و کومان اینقدر عالی با این تیم هماهنگ شده و خود را جدا کنند. این برای ماریو بد شد. او حالا باید فکری برای آینده‌اش بکند؛ بهتر است با آنچلوتی تماس بگیرد تا تکلیف خودش را بهتر بداند.

دیدگاه‌ها