کد خبر : 1309309 | 16 اسفند 1394 ساعت 19:37 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

کارخانه: باید جنبه باخت را داشته باشیم

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: در دو بازی رفت و برگشت پیکان را شکست داده بودیم و حالا باید جنبه باخت را داشته باشیم.

کارخانه: باید جنبه باخت را داشته باشیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مصطفی کارخانه پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر پیکان در فینال رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. این پیروزی مبارک پیکانی‌ها باشد، اما چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نشد. ما در دو بازی رفت و برگشت در مرحله مقدماتی برابر پیکان پیروز شده بودیم و حالا باید جنبه باخت را داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای بازی‌های بعدی باید با تفکر بازی کنیم. وقتی دو ست را پیروز شدیم بازی را تمام شده تصور کرده و فشار را کم کردیم. پیکانی‌ها مهره های زیادی دارند و دست کادر فنی این تیم باز است، اما کار برای ما تمام نشده است. می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، اما در حمله قدرت کافی را نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه خاطرنشان کرد: چند بازیکن ما بیمار بودند و با زور سرم و آمپول خود را به این مسابقه رساندند. این بازی 5 سته شد و بالاخره فردایی هم وجود دارد. امشب باید خوب استراحت کنیم تا خود را برای ادامه مسابقات آماده کنیم.

کارخانه درخصوص داوری عنوان کرد: اگر داوری مشکلی داشت برای هر دو طرف بود؛ نه اینکه  اگر باختیم تقصیر داور باشد و اگر بردیم تلاش خودمان باشد. بازیکن خارجی ما هنوز با فضای والیبال ایران آشنا نشده است و در ادامه می‌توانیم بیشتر از وی استفاده کنیم، چراکه من معتقدم 4 بازی دیگر پیش‌روی ما است.

دیدگاه‌ها