کد خبر : 1309574 | 17 اسفند 1394 ساعت 18:16 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

15 سال برای اکبری زحمت کشیدم اما حالا ...

کارخانه: نگذاشتم اکبری رنگ پادگان را ببیند

بازی پر تنش بانک سرمایه و پیمان اظهار نظرات نه چندان دوستانه را در پایان همراه داشت که کارخانه اکبری را به رعایت نکردن حرمت بزرگتر محکوم کرد.

کارخانه: نگذاشتم اکبری رنگ پادگان را ببیند
به گزارش "ورزش سه"،  تنش انتهای بازی بانک سرمایه و پیکان به سرمربیان دو تیم کشید جایی که با وساطت بازیکنان مصطفی کارخانه و پیمان اکبری از هم جدا شدند. کارخانه بعد از این دیدار گفت:« نمی‌دانم چه بگویم اکبری باید حرمت بزرگترها را نگه دارد. من 15 سال برای او زحمت کشیدم تا به پیمان اکبری تبدیل شد. در بازی قبلی تماشاگرانی از کاشان به سالن آمده بودند که در طول بازی به من توهین می‌کردند من انتظار داشتم اکبری به آنها تذکر دهد تا به من توهین نکنند. من زمانی که پیمان اکبری سرباز بود، اجازه ندادم که او حتی رنگ پادگان را ببیند. در هر حال نمی‌شود انتظار داشت که هر سال پیکان قهرمان شود. تماشاگران ما در بازی دیروز فقط دانش آموزانی بودند که در مدرسه والیبال خودمان مشغول به آموزش بودند. چطور ممکن است این عده توهین و فحاشی کرده باشند. شما روز پنجشنبه خواهید دید که تماشاگران چه تیمی فحاشی و توهین را شروع خواهند کرد. من واقعا متأسفم.»

او در ادامه افزود:« حریف ما تیم بزرگی مثل پیکان بود که مهره‌های کارآمد زیادی دارد خوشبختانه تا اینجا عملکرد بسیار خوبی داشتیم و امیدوارم به همین شکل به کارمان ادامه بدهیم. روحیه مضاعف به مصاف پیکان می‌رویم و می‌دانم بازی سنگینی مقابل این حریف قدرتمند داریم. بازیکنان ما لیاقت خود را پیش از این نشان داده‌اند و من امیدوارم بتوانیم در بازی سوم نیز برنده شویم. پیروز شدن استراتژی خاصی را می‌طلبد و ما ابزارهای لازم برای کسب پیروزی را در اختیار داریم.»

کارخانه به داوری بازی نیز اشاره کرد و گفت: « داوری بازی خوب و کم نقص بود و ما همان طور که در بازی قبلی جنبه شکست را داشتیم در این بازی نیز جنبه پیروزی را داریم.»

دیدگاه‌ها