کد خبر : 1310119 | 19 اسفند 1394 ساعت 22:45 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: از روبرو شدن با منچستریونایتد خوشحالم

سرمربی آلمانی لیورپول از اهمیت و جذابیت دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد صحبت کرد.

کلوپ: از روبرو شدن با منچستریونایتد خوشحالم
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و منچستریونایتد پنح شنبه شب یک دیدار حساس دیگر این بار در چارچوب رقابت های لیگ اروپا مقابل یکدیگر برگزار می کنند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بود.
کلوپ به خبرنگاران گفت:" در بیشتر اوقان زندگیم نمی توانستم تصور کنم که بخشی از دیدار لیورپول مقابل منچستریونایتد باشم. اما اکنون من روی نیمکت مربی گری لیورپول در دیدار مقابل یونایتد خواهم نشست. این یکی از بهترین اتفاق هایی است که من می توانم تصور کنم.
من از قرعه تیمم بسیار خوشحال شدم. البته این خوشحالی برای آسان بودن این قرعه نبود، بلکه برای این بود که هواداران می توانستند از یک دیدار زیبا لذت ببرند. من نمی دانستم که این اولین دیدار دو تیم در چارچوب یک رقابت اروپایی محسوب می شود.
تمامی هواداران لیورپول در سراسر دنیا، برای این بازی هیجان زده هستند. بازی بسیار بسیار بزرگی در پیش خواهد بود. البته امیدوارم که این مهم ترین بازی دوران مربی گری من در لیورپول نباشد اما اهمیت این دیدار فوق العاده زیاد است.
این دیدار نسبت به دیدار پیشین دو تیم در لیگ متفاوت خواهد بود. ما بازیکنان بیشتری را در اختیار داریم و در زمانی که احساس کنیم، می توانیم تغییرات مورد نیاز خود را در تیم اعمال کنیم. در حال حاضر در موقعیت بهتری نسبت به گذشته هستیم اما این مساله را باید درون زمین نیز اثبات کنیم و نشان دهیم."

دیدگاه‌ها