کد خبر : 1310172 | 20 اسفند 1394 ساعت 11:45 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در محل انتشار

پاسخ فدراسیون فوتبال به گزارش اصل 90

پس از آنکه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گزارشی زوایایی از فساد در فوتبال را منتشر کرد و البته تاکنون هیچ خبری از پیگیری های آن نشده است، فدراسیون فوتبال پاسخ این گزارش را آماده کرد.

پاسخ فدراسیون فوتبال به گزارش اصل 90

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پس از ارائه گزارش اصل ۹۰ از سوی مجلس و اتهام هایی که از سوی برخی نمایندگان خانه ملت به فدراسیون فوتبال و برخی باشگاه‌ها و اهالی فوتبال زده شد فدراسیون فوتبال پاسخگویی به این گزارش را در دستور کار خود قرار داد و به تازگی این گزارش که حدودا نزدیک به تعداد صفحات همان گزارش است را آماده کرده است.

پاسخ فدراسیون فوتبال به این گزارش امروز آماده شده و قرار است با تصمیم نهایی علی کفاشیان بزودی منتشر شود. ظاهرا در این پاسخ، موارد مختلفی بررسی شده و اتهام‌ها پاسخ داده شده است. با این حال هنوز مشخص نیست فدراسیون فوتبال قصد دارد این گزارش را در رسانه ها منتشر کند یا اینکه آن را در اختیار مراجع قضایی و نظارتی قرار دهد. این تصمیمی است که بزودی رئیس فدراسیون خواهد گرفت.

در گزارش پنجاه صفحه ای اصل ۹۰ مجلس که روز یکشنبه ۴ بهمن ماه منتشر شد موارد زیادی از فوتبال به چالش کشیده شده بود و سروصدای فراوانی ایجاد کرد.

دیدگاه‌ها