کد خبر : 1310400 | 21 اسفند 1394 ساعت 08:50 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: باید گل‌های بیشتری می‌زدیم

یورگن کلوپ،‌سرمربی لیورپول پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل منچستریونایتد عنوان کرد که شاگردانش می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

کلوپ: باید گل‌های بیشتری می‌زدیم
به گزارش "ورزش سه"،‌دنیل استوریج در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر رساند و روبرتو فیرمینو،‌در نیمه دوم موفق شد گل دوم را بزند. کلوپ با شوخی گفت که بازیکنانش "خیلی هم بد" بازی نکردند و مدعی شد که می‌توانستند با گل‌های بیشتری بازی را ببرند.
او گفت:" واقعا خیلی هم بد نبود! ما از ابتدای نیمه اول خوب بودیم. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. شاید دیوانه وار به نظر بیاید ولی موقعیتش را داشتیم. در پایان 2-0 شد و اگر این را پیش از بازی به من می‌گفتید خیلی خوشحال می‌شدم ولی هنوز تمام نشده است و منچستر بیشترین تلاشش را خواهد کرد. گلزنی در نیمه دوم خیلی مهم بود. می‌دانستیم که بازی رفت است ولی باید پیروز می‌شدیم که شدیم. حالا در موقعیت خوبی برای صعود به دور بعد قرار داریم."
کلوپ درباره آنفیلد و جو این ورزشگاه گفت:" جو اینجا باورنکردنی بود. فوق‌العاده بود و می‌خواهم از تمام هواداران تشکر کنم. این لیورپولی بود که من از قبل می‌شناختم. برای ما که شرایط سختی را تا به اینجا سپری کرده ایم،‌استفاده از تمامی موقعیت‌های و فرصت‌ها تا پایان فصل اجباری و ضروری است."

دیدگاه‌ها