کد خبر : 1310826 | 23 اسفند 1394 ساعت 10:17 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - واتفورد

دو تیم آرسنال و واتفورد، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - واتفورد
به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر و شاگردانش که در دو فصل گذشته قهرمان جام حذفی شدند، امسال هم یکی از مدعیان اصلی برای فتح FA Cup هستند.


آرسنال

شاگردان آرسن ونگر با کسب 52 امتیاز از 29 بازی در رده ی سوم جدول لیگ قرار گرفته اند و عملا شانس زیادی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر با توجه به فاصله با لستر ندارند. آرسنال در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارد. آنها که در شرایط خوبی برای قهرمانی لیگ برتر قرار داشتند، به علت همین فرم ضعیف بود که کم کم جایگاه خود را از دست داده و به رده سوم سقوط کردند. در چمپیونزلیگ نیز مقابل بارسا 2-0 شکست خوردند و عملا شانسی ندارند. حال باید دید چه شرایطی در انتظار سرخ و سپیدپوشان در جام حذفی خواهد بود.

واتفورد

واتفورد که تا میانه های فصل خوب کار کرده بود و نتایج خوبی به دست آورده بود، رفته رفته دچار افت شد و حالا در رده ی چهاردهم جدول قرار گرفته است. واتفورد در 5 بازی اخیر خود،  2 شکست، 1 تساوی و 2 پیروزی به دست آورده و در فرم خوبی قرار ندارد. حال باید دید در امیریتس که امسال در بازی لیگ، 3-0 در این ورزشگاه شکست خوردند، می‌توانند حریف آرسنال شوند یا نه.

دیدگاه‌ها