کد خبر : 1311644 | 26 اسفند 1394 ساعت 23:23 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض هواداران یووه به توئیت باشگاه بایرن

باشگاه بایرن به دلیل توئیتی که سوءتفاهم‌هایی را در پی داشت مجبور به عذرخواهی شد.

اعتراض هواداران یووه به توئیت باشگاه بایرن
به گزارش "ورزش سه"، انتشار توئیتی از سوی باشگاه بایرن در آستانه مصاف با یوونتوس که امشب در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا برگزار می‌شود خشم کاربران ایتالیایی را برانگیخت.
ماجرا از این قرار است که توئیتر رسمی بایرن مونیخ با انتشار پوستری که یک ریل قطار منتهی به آلیانس آرنا را زیر تابلوی شعار یوونتوسی‌ها مبنی بر ":تا پایان" به تصویر کشیده بود، نوشت: پایان اینجاست.
این تویئت موجب شد تعدادی از کابران ایتالیایی در شبکه‌های اجتماعی خشمگین شده و بنویسند که این عکس یادآور کوره‌های آدم‌سوزی است.
روبن دلا روکا ، قائم مقام کنگره یهودیان شهر رم، هم با انتقاد از این پوستر به "توتو اسپورت" گفت:" این یک بی‌ملاحظگی و بی‌مبالاتی غیر قابل اغماض است که نباید از باشگاه بزرگی مثل بایرن سر بزند. من باور ندارم که عمدی در این اتفاق نهفته باشد و فکر می‌کنم اشتباه شده است."
تنها لحظاتی بعد از انتشار این اعتراضات در اینترنت، باواریایی‌ها به عذرخواهی وادار شدند و ضمن حذف تصویر مذکور نوشتند:" متاسفانه پوستر امروز ما سهوا سوءتفاهم‌هایی را که سابقه تاریخی دارند برانگیخت و حال آنکه ما فقط می‌خواستیم کاراکتر ورزشی این مرحله حذفی در چمپیونزلیگ را به تصویر بکشیم، چرا که  یکی از دو تیم امشب باید با این تورنمنت خداحافظی کند."

دیدگاه‌ها