کد خبر : 1314724 | 16 فروردين 1395 ساعت 15:11 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

هت تریک آقای گل در لیگ 2 (عکس)

هادی اصغری، آقای گل لیگ برتر (دوره هفتم) در بازی شاهین بوشهر – نفت امیدیه در چارچوب لیگ 2 هت تریک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هادی اصغری که در لیگ برتر - دوره هفتم -  پیراهن تیم راه آهن را برتن داشت و با به ثمر رساندن 18 گل به همراه محسن خلیلی مشترکا آقای گل شد این روزها تلاش می کند به همراه تیم شاهین بوشهر به لیگ یک صعود کند.

در بازی شاهین بوشهر – نفت امیدیه با مربیگری علی فیروزی، سرمربی سابق نفت آبادان 6 باز توپ از خط دروازه ها گذشت که سهم تیم میزبان یعنی شاهین بوشهر 4 گل بود که سه گل از این چهار گل را هادی اصغری به ثمر رساند.

شاهین بوشهر که بعد از سقوط از لیگ برتر، لیگ یک و لیگ 2 وضعیت خوبی نداشت و چند صباحی هیچ فعالیتی نداشت دوباره با حمایت های شهرداری بوشهر فعالیت خود را از سر گرفته و امیدوار است در پایان این فصل به لیگ یک صعود کند.

جالب اینکه با بازگشت شاهین به لیگ حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر پر رنگ تر شده، در حالی که تصور می شد با توجه به حضور این تیم در لیگ 2 استقبال از بازی های این تیم زیاد نباشد و تماشاگران اندکی به استادیوم بیایند.

شاهین چند فصل پیش بود که به مربیگری حمید کللی فرد از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد اما در ادامه مربیان غیر بومی و بازیکنان اسمی تنها دارایی های این باشگاه را از آن خود کردند و عملکردشان به گونه ای بود که در نهایت به لیگ یک سقوط کردند و در ادامه بار بدهی باشگاه ها این قدر زیاد بود که تا لیگ 2 سقوط کرد!

خوشبختانه این روزها حال شاهین بوشهر خوب است. به طوریکه هم حمایت مالی می شود و هم حمایت معنوی.

1100056

1100057

1100058

1100059

عکس ها: مهدی جعفری

دیدگاه‌ها