کد خبر : 1315043 | 17 فروردين 1395 ساعت 18:13 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

فکر می‌کنم می‌توانیم به عنوان یکی از دو تیم راهی مرحله بعدی شویم

کاشانوف: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است.

کاشانوف: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،  کاشانوف نامون در نشست خبری قبل از دیدار تراکتورسازی و پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است. آنها از بازیکنان قدرتمندی بهره می‌برند. بازی سختی داریم و می‌خواهیم نمایش خوبی در بازی فردا داشته باشیم.

وی افزود: بازی رفت بسیار سخت بود و اصلا کار آسانی نداشتیم. از تراکتورسازی شناختمان نسبت به بازی رفت بیشتر شده است. تراکتورسازی در همان بازی نشان داد تیم خوبی است. در آن بازی یک مقدار خوش شانس هم بودیم اما ما توانمان را نشان دادیم و 3 امتیاز را کسب کردیم.

سرمربی پاختاکور در مورد هواداران تراکتورسازی خاطرنشان کرد: همیشه سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم برای هواداران تراکتورسازی احترام قائلیم اما تیم را طوری آماده کردیم که برای بازی فردا کاملا آماده باشند.

کاشانوف در مورد اینکه آیا با حضور الهلال و تراکتورسازی شانسی برای تیمش جهت صعود به مرحله بعد قائل است، تصریح کرد:‌ در بازی فردا محروم و مصدوم نداریم. با الهلال و تراکتورسازی بازی کردیم اما حتما تمام تمرکزم روی بازی فردا است. به بازی با الجزیره فکر نمی‌کنم. در حال حاضر تراکتورسازی، پاختاکور و الهلال شانس بیشتری برای صعود کردن دارند اما من فکر می‌کنم ما هم به عنوان یکی از دو تیم صعود کننده می‌توانیم راهی مرحله بعدی شویم.

وی در پایان گفت: ایران را میشناسم از بازیکنان ایرانی به خصوص علی دایی شناخت دارم و می‌دانم این نفرات افتخار آسیا هستند. میزبانی ایران بسیار زیبا و خوب است یک همسایه ایرانی دارم و می‌دانم غذای ایرانی بسیار خوب است. برای همه خبرنگاران و مردم ایران آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها