کد خبر : 1315638 | 20 فروردين 1395 ساعت 13:03 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

متوجه منظور گاسپار نشدم

دبیری: نیت بدی درباره کی‌روش و تیم‌ملی ندارم

عضو هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد از صحبت‌هایش برداشت بدی شده است.

دبیری: نیت بدی درباره کی‌روش و تیم‌ملی ندارم
به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌هایی که شهرام دبیری روز چهارشنبه درباره مصاحبه تند کارلوس کی‌روش علیه علیرضا اسدی در رسانه‌های مختلف انجام داد، باعث دلخوری اعضای تیم‌ملی فوتبال شده است. در این راستا روز گذشته گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی موضع گیری کرد و امروز هم برخی بازیکنان تیم ملی صحبت‌هایی را علیه دبیری انجام داده‌اند.

دبیری در توضیح این ماجرا به "ورزش سه" می‌گوید: من هرگز نیت بدی نسبت به کی‌روش و تیم ملی فوتبال نداشته‌ام. همواره چیزی که به نظرم رسیده درست است را گفته‌ام و حرف من این بود که کی‌روش به عنوان یک مربی حرفه‌ای و بادانش از انجام مصاحبه‌های تند پرهیز کند. او انسان باتجربه و تحصیل‌کرده‌ای است و نباید با این مسائل حاشیه‌ای باعث تکدر خاطر خودش شود. از سوی دیگر من این حرف را به اسدی نیز به عنوان دبیر فدراسیون زده‌ام.

او ادامه می‌دهد: دیروز صحبت‌های گاسپار را شنیدم، متوجه نشدم منظور او چیست. اینکه گفته در جلسه جواب می دهیم، دقیقا به چه چیزی اشاره کرده است. ما همیشه گفته ایم امکانات تیم‌ملی فوتبال خوب نیست و از کی‌روش حمایت کردیم. چه چیزی را باید به من یا دیگر اعضای هیات‌رییسه جواب بدهند؟ باید برای تیم‌ملی فوتبال بهترین امکانات فراهم شود و ما نیز در هیات‌رییسه تمام تلاشمان را برای تحقق این امر به کار می‌گیریم.

دبیری صحبت‌هایش را اینطور به پایان می‌برد: تیم ملی فوتبال نیاز به آرامش دارد. چند روز دیگر قرعه‌کشی مقدمات جام‌جهانی برگزار می‌شود و ما باید هر کاری انجام دهیم تا تیم ضربه نخورد. موضع شخصی من و تمام اعضای هیات‌رییسه حمایت قاطعانه از کی‌روش و تیم ملی است و فکر می‌کنم از صحبت‌های قبلی من هم برداشت بدی صورت گرفته است. انشاءالله دست به دست هم دهیم تا تیم ملی را به هدفی که دارد،‌برسانیم.

دیدگاه‌ها