کد خبر : 1316360 | 22 فروردين 1395 ساعت 20:40 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

داور می‌توانست بهتر تصمیم بگیرد

رجب‌زاده: روز خوب ذوب‌آهن نبود

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امروز روز خوب ما نبود و پس از به ثمر رساندن گل، تیم حریف بازی مستقیمی را ارائه داد و با اوت بلند و ضربه ایستگاهی به گل رسیدند.

رجب‌زاده: روز خوب ذوب‌آهن نبود
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهدی رجب‌زاده پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: امروز روز خوب ما نبود و پس از به ثمر رساندن گل، تیم حریف بازی مستقیمی را ارائه داد و با اوت بلند و ضربه ایستگاهی به دنبال موقعیت بودند که عدم تمرکز لازم در تیم سبب شد تا بازی را واگذار کنیم.

وی افزود: خطای زیادی را در نزدیکی محوطه جریمه داشته‌ایم و سبب شد تا تیم حریف به گل برسد و امروز شرایط تیم مانند همیشه نبود و متأسفانه بازی را واگذار کردیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه می‌توانستیم پس از به ثمر رساندن گل نتیجه را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اشتباهاتی فردی که داشتیم نتوانستیم نتیجه را نگاه‌داریم و 3 امتیاز این دیدار را از دست دادیم.

رجب‌زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلایل افت ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم تصریح کرد: فشار بازی‌ها بر تیم بسیار بالاست و حساسیت بازی‌های بالای جدول زیاد است که سبب شده تأثیر در تیم داشته باشد اما باز هم نمی‌خواهم نتایج تیم را توجیه کنم  باید بگویم امروز روز خوب ما نبود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر عملکرد داور این دیدار بیان کرد: من هیچ‌وقت درباره داوری صحبت نمی‌کنم ولی در برخی از صحنه‌ها شاید می‌توانست داور بازی تصمیم‌های بهتری داشته باشد و امیدوارم همه روزها برای داوران خوب باشد.


دیدگاه‌ها