کد خبر : 1317120 | 25 فروردين 1395 ساعت 12:05 | 185K بازدید | 15 دیدگاه

CR7، خالق یک شب جادویی دیگر در برنابئو

یادداشت: کریس رونالدو، شعله ابدی

کریستیانو رونالدو شب‌های خاصی را در رئال مادرید رقم زده ولی هیچکدام مثل دیشب نبود: هت‌تریک در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ و برگرداندن نتیجه به نفع رئال و صعود به نیمه نهایی.

یادداشت: کریس رونالدو، شعله ابدی
به گزارش "ورزش سه"،‌به نظر می‌رسد ستاره پرتغالی هنوز با پایان فوتبالش فاصله زیادی دارد، همینطور رئال مادرید تحت هدایت زیدان. او که اخیرا در ال‌کلاسیکو نیز گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده،‌چهارشنبه هفته گذشته در آلمان نتوانست کاری برای تیمش انجام دهد و سپیدپوشان را از شکست نجات دهد.

پیش از بازی برگشت،‌ رونالدو ویدیویی از خود منتشر کرد و در آن گفت:" با حمایت هواداران،‌ یک شب جادویی را پیش رو خواهیم داشت" و دقیقا همین اتفاق هم رخ داد. هواداران با حمایتشان، نقش خود را ایفا کردند و رونالدو هم با سه گل عالی،‌به وعده اش عمل کرد.


1102026

دو گل اول خیلی زود به ثمر رسید،‌در دقیقه 16 و 17. گل اول یک ضربه نهایی عالی روی تیر دوم بود و گل دوم یک هد استثنایی. ولفسبورگ کاملا مبهوت جادوی رئال شده بود و برنابئو در حال انفجار بود ولی هنوز کار تمام نشده بود.پس از به تساوی کشاندن مجموع دو دیدار،‌رئال کمی آرام تر بازی کرد و لحظات حساسی نیز رقم خورد ولی رونالدو تمام طول بازی را دوید و بیشترین تلاش ممکن را کرد. در نیمه دوم، وقتی هیچکدام از بازیکنان رئال برای پرتاب اوت به سمت توپ نمی‌رفتند،‌او فریاد می‌زد و از هم‌تیمی‌هایش می‌خواست زودتر این کار را انجام دهند و وقتی ضربه ایستگاهی اولش را از دست داد،‌ضربه دوم را به زیبایی وارد دروازه ولفسبورگ کرد و یک خوشحالی تمام عیار نیز انجام داد.

زیدان پس از بازی گفت:" درباره رونالدو چه می‌توان گفت. او بهترین بازیکن دنیاست و برای همین است که بسیار خاص است.ولی رونالدو به هم‌تیمی‌هایش هم نیاز داشت و این چیزی بود که او می‌خواست. هر بازیکنی نمی‌تواند 3 گل به ثمر برساند ، برای همین است که او بازیکن ویژه ای است. او تفاوت ها را رقم می‌زند و نتیجه را به نفع تیمش برمی‌گرداند.

1102025

کاپیتان رئال،‌ سرجیو راموس نیز در این باره گفت:" کریستیانو شایسته این شب جادویی بود. او تمام تلاشش را برای این پیراهن انجام می‌دهد و ما به او نیاز داریم. او مدت‌هاست نشان داده شماره 1 است و وقتی روی فرم باشد،‌این را به بهترین شکلی نشان می‌دهد."

در دوران حضور بنیتس، رونالدو به ندرت خوشحال به نظر می‌رسید و نمی‌توانست مقابل تیم‌های بزرگ برای رئال گلزنی کند. با حضور زیدان در ماه ژانویه، او گل‌هایی کلیدی برای تیمش مقابل رم، بارسلونا و شب گذشته هت‌تریکی مقابل ولفسبورگ انجام دادداد تا رئال برای اولین بار از سال 1987 بتواند شکست با اختلاف دو گل در بازی رفت را جبران کند. بوتراگنیو درباره او گفت:" کریستیانو هیچگاه ناکام نمی‌ماند. او برای تیم یک پشتوانه است."

با پیروزی رئال مادرید در دیدار شب گذشته، آینده رونالدو و زیدان در شک و شبهه باقی نمی‌ماند. این نتیجه برای باشگاه اهمیت بسیاری داشت و به نظر جایگاه زیدان نیز تثبیت شد. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه،‌وقتی که نتایج برای تیمش خوب رقم نمی‌خورد،‌خیلی سریع مربی عوض می‌کند ولی حالا تفکر او این است که زیدان را حداقل یک فصل دیگر حفظ کند و جایگاهش را در باشگاه تحکیم ببخشد. شکست در دیدار شب گذشته می‌توانست این موضوع را در هاله ای از ابهام قرار دهد ولی با عملکرد خوب سرمربی فرانسوی روی نیمکت رئال و تسلطش بر رختکن، پرز به تمامی اعضای باشگاه و کادر فنی پس از پیروزی شب گذشته تبریک گفت.

1102024

رونالدو بار دیگر نشان داد که مرد اول مادرید است. بله، او حمایت هم‌تیمی‌هایش را دارد ولی این چیزیست که هر بازیکنی نیاز دارد. این عملکردی از یک بازیکن درجه 1 در بهترین فرموش بود،‌یک شب جادویی که بار دیگر ثابت کرد کلید موفقیت رئال در دستان اوست.
شاید او 31 ساله باشد ولی کریستیانو،‌به تنهایی تیمش را در دیدار سه شنبه شب نجات داد. او بار دیگر ثابت کرد که هنوز با پایان فوتبالش فاصله زیادی دارد، همینطور رئال که با بازگشت در چمپیونزلیگ و لالیگا، به نظر فاصله زیادی با پایان فصل 16-2015 دارد.

منبع: سایت گل
مترجم: روزبه مهری

دیدگاه‌ها