کد خبر : 1317337 | 26 فروردين 1395 ساعت 10:11 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا – سیاه جامگان؛ بازگشت به خانه قدیمی

امروز برای مربیان تحت فشار دو تیم بازگشت به اکباتان و ورزشگاه پر از خاطره دستگردی می تواند جالب توجه باشد.

به گزازش "ورزش سه"، می توان جدال پاسی های سابق در ورزشگاهی که خاطرات زیادی در آن دارند را یکی از حساس ترین مصاف های مجید جلالی و فرهاد کاظمی نامید که هر دو طرف تنها به دنبال برتری در این بازی  و خارج شدن از زیر بار انتقادات و فشارهای کاذب هستند تا نفسی به راحتی بکشند.

شاید در نگاه اول این بازی تنها برای مشهدی ها که در در انتهای جدول برای بقا دست و پا می زنند اهمیت داشته باشد اما واقعیتش این است که مجید جلالی بعد از نتایج ضعیف و پر افت و خیز در هفته های اخیر به دنبال آن است که به روند ناکامی های تیمش در این بازی پایان داده و بار دیگر برای تثبیت جایگاهش روی نیمکت اعاده حیثیت کند.

1102170

 سایپا که همه انتظار داشتند با تیم خوبی و پرمهره اش بتواند حداقل برای کسب سهمیه آسیایی بجنگد نه تنها در نیم فصل دوم انتظارات را برآورده نکرد بلکه تیمی سردرگم و تحت تاثیر اختلافات درون باشگاهی قرار گرفت تا وضعیتش در جدول رده بندی کاملا ناامید کننده پیش برود.حالا بعد از تمام جنجال هایی که در راه برکناری و بقای مجید جلالی رخ داد این مربی تنها باید بازی های باقی مانده را ببرد بلکه جایگاهش برای فصل آتی را نیز حفظ کند.

حریف امروز سایپا هم اوضاع و احوال چندان خوشی ندارد چون یکی از جدی ترین کاندیداهای سقوط قلمداد می شود و هر چه تلاش کرده تا در این هفته ها امتیاز بگیرد به جایی نرسیده است. مشهدی ها که در دو هفته گذشته با بدشانسی مقابل رقبای خود شکست را پذیرا شدند امروز آخرین تیر در ترکش خود را برای بالا بردن شانس بقا مقابل سایپا شلیک خواهند کرد تا بلکه کورسوی امیدی برای شان زنده شود.

دیدگاه‌ها