کد خبر : 1317481 | 26 فروردين 1395 ساعت 19:42 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی‌فر: تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام

قاسم حدادی‌فر بازیکن کلیدی ذوب‌آهن هنوز از قهرمانی تیمش ناامید نیست و به امید توقف سایر تیم‌ها به سود نماینده اصفهان است.

حدادی‌فر: تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام
به گزارش "ورزش سه"، حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ما در میکسدزون ورزشگاه  شهرقدس گفت: بازی سختی بود و با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته بارندگی شده بود زمین بازی کیفیت لازم را نداشت و کمی لغزنده بود با توجه به  اینکه تیم ما روی زمین بازی می‌کند از این بابت دچار مشکل شدیم. ما روی غافلگیری گل خوردیم و خدا را شکر خیلی زود توانستیم به گل تساوی برسیم و شرایطمان بهتر شد.

حدادی‌فر درباره اینکه آیا ذوب‌آهن شانسی برای قهرمانی دارد یا نه گفت: چند هفته به پایان لیگ مانده است و باید این چند هفته‌ هم بگذرد تا بتواند درباره پیش‌بینی نتیجه‌ها صحبت کرد.

هافبک ذوب‌آهن که در هفته‌های گذشته صحبت‌هایی را علیه مسئولان باشگاه انجام داده و گفته بود احتمال دارد در فصل آینده ذوب‌آهن را ترک کند اظهار داشت: تا پایان فصل چند بازی باقیمانده است، تمام هدف من این است که برای ذوب‌آهن مفید باشم و بازی خوبی را انجام دهم، هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام ان‎شاءالله تا پایان فصل صبر می‌کنم و درباره ماندن یا رفتن از ذوب‌آهن تصمیم می‌گیرم.

دیدگاه‌ها