کد خبر : 1317490 | 26 فروردين 1395 ساعت 19:55 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: نمی‌توانیم در سه جام مدعی باشیم

گل محمدی می گوید ما همه کار کردیم تا به سه امتیاز برسیم، اما این اتفاق رخ نداد.

گل‌محمدی: نمی‌توانیم در سه جام مدعی باشیم
به گزارش"ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی مقابل راه‌آهن در نشست خبری گفت:

از جایی که می ترسیدیم گل خوردیم
در این بازی ما میل به پیروزی بیشتری داشتیم و مالکیت توپ هم بیشتر در اختیار ما بود. تیم حریف دفاع فشرده داشت و این کار را برای ما سخت کرده بود و نتوانستیم از مالکیت توپ استفاده کنیم. در نیمه دوم از جایی که می‌ترسیدیم، گل خوردیم. فکر می‌کردیم این بازی را می‌بریم، اما نشد. در دیداری که تیم حریف 10 نفره دفاع می‌کند، مهم این است که از تک موقعیت‌ها استفاده کنید. ما همه کار کردیم تا به سه امتیاز برسیم، اما این اتفاق رخ نداد.

انگیزه بازیکنانم کم شده است
به‌نظر من بارندگی مقداری روی کیفیت زمین تأثیر گذاشته بود، اما در مجموع چمن این ورزشگاه نسبت به ورزشگاه‌های دیگر وضعیت بهتری دارد.آن چیزی که شاید خیلی چشمگیر باشد و برای تیم ذوب‌آهن هم اهمیت دارد، این است که تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. بازیکنانم هم از انگیزه بالایی برخوردارند، اما چیزی که برای ما خیلی اهمیت دارد، این است که ما در سه جام حضور داریم و شاید این مسئله مشکلی برای ما ایجاد کرده و انگیزه بازیکنانم را کم کرده است.

نمی توان در سه جام مدعی باشیم
در کل ظرفیت تیم ما همین است و نمی‌توان به‌صورت مداوم در سه جام مدعی باشیم. بچه‌های ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانیم موفق باشیم. شاید شانس هم به‌نفع ما نبوده است. باتوجه به فشردگی بازی‌ها نمی‌توانستیم امروز از نفرات اصلی خود استفاده کنیم، اما جوان‌های خوبی را روانه میدان کردیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده هم از حضور این بازیکنان جوان در ترکیب تیم‌مان استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها