کد خبر : 1317493 | 26 فروردين 1395 ساعت 20:03 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: در تبریز جبران می کنیم

عبدالله ویسی می گوید روی ضربات ایستگاهی حساب باز کرده بودیم و چند موقعیت داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از این مسئله استفاده کنیم.

ویسی: در تبریز جبران می کنیم
به گزارش"ورزش سه"،  عبدالله ویسی بعد از تساوی تیمش مقابل نفت تهران گفت:

بد بازی کردیم
نتایج بالای جدول بازی باعث شده استرس بالا برود و بازی‌ زیبا نبینیم. هر دو تیم به 3 امتیاز نیاز داشتند. به 3 امتیاز نیاز داشتیم و در شرایطی که بد بازی کردیم یک امتیاز هم خوب است و به دیدارهای آینده نگاه مثبت داریم.

نتوانستیم از موقعیت استفاده کنیم
روی ضربات ایستگاهی حساب باز کرده بودیم و چند موقعیت داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از این مسئله استفاده کنیم. در این بازی‌ها باید از تک موقعیت‌ها هم بهره برد که متاسفانه در بازی ما این اتفاق نیفتاد. نفتی‌ها شاید چون دیدارهای قبلی ما را آنالیز کرده بودند گفتند که امروز زیاد موقعیت نداشتیم.مسلما وقتی امتیازات نزدیک به یکدیگر است این حساسیت به وجود می‌آید. ما از وضعیت تیم راضی هستیم و در دیدارهای آینده تمام تلاشمان را می‌کنیم.

در تبریز جبران می کنیم
بالای جدول شرایط همین گونه است و امتیازات فشرده است. ما تلاش می کنیم با دست پر از میدان تبریز برگردیم. اما در مجموع راضی هستیم زیرا امتیازات بین تیم های بالای جدول تقسیم شده است و امیدواریم دو امتیازی را که از دست داده ایم جبران کنیم.

دیدگاه‌ها