کد خبر : 1317647 | 27 فروردين 1395 ساعت 13:55 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی عجیب در لیگ برتر

توپالیدیس را از هتل بیرون انداختند!

جدیدترین خبر از وضعیت بحرانی راه آهن، اخراج توپالیدیس از هتل محل اقامتش بود. آن هم به دلیل پرداخت نکردن هزینه ها توسط باشگاه!

توپالیدیس را از هتل بیرون انداختند!
به گزارش " ورزش سه " راه آهن روزهایی بحرانی را سپری می کند. در این تیم نه خبری از پرداخت پول بازیکنان است و نه عزمی جدی برای بقا در لیگ برتر. بازیکنان و کادر فنی این تیم که در رده پانزدهم جدول قرار دارد، از سوی مدیران باشگاه حمایت نمی شوند.

انگار برای مسئولان راه آهن، تفاوتی میان بقا در لیگ برتر یا سقوط به لیگ یک وجود ندارد. تازه ترین خبر حاشیه ای از راه آهن، اخراج توپالیدیس، سرمربی یونانی این تیم از هتل محل اقامتش است.

این مربی در تمرین روز چهارشنبه راه آهن با کت و شلوار حاضر شد و البته وسایل خود را در یک چمدان به همراه داشت که با تعجب بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی همراه شد. پرس و جو از او در نهایت مشخص کرد که مسئولان مجموعه یزدان که این مربی آنجا اسکان داشت به دلیل پرداخت نکردن هزینه ها، او را از هتل بیرون انداخته اند تا توپالیدیس به ناچار با چمدان در تمرین حاضر شود و عملکرد بازیکنان را زیر نظر بگیرد.

به نظر می رسد اوضاع راه آهن آشفته تر از آن چیزی است که از خارج دیده می شود. این تیم با وضعیت کنونی بعید است در لیگ برتر بماند، مگر اینکه در این 4 هفته باقی مانده اتفاق عجیبی رخ بدهد و البته مدیران باشگاه در حل مشکلات، پرداخت هزینه ها و افزایش انگیزه بازیکنان و کادر فنی اقدامی انجام بدهند.  

دیدگاه‌ها