کد خبر : 1318121 | 28 فروردين 1395 ساعت 19:21 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

فحاشی تماشاگرنماهای اهوازی را نمی بخشم

منصوریان: تماشاگرنماهای اهوازی را نمی‌بخشم

سرمربی نفت تهران مدعی است که هرگز قصد بی احترامی به عرب های ایرانی را نداشته است و نمی داند چرا در هر بازی که به اهواز می رود به او توهین می شود.

منصوریان: تماشاگرنماهای اهوازی را نمی‌بخشم
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در مورد بازی با استقلال خوزستان، جو استادیوم غدیراهواز و مشکلات مالی باشگاه نفت تهران گفتگویی با باشگاه خبرنگاران جوان انجام داد که در ادامه می خوانید:

یک موقعیت هم به استقلال خوزستان ندادیم
در نیمه اول مالکیت بازی در اختیار نفت بود. در نیمه دوم هم اجازه ندادیم استقلال خوزستان پشت دفاع ما را ببیند. جوان‌های ما در تمام مناطق زمین حفظ توپ می کردند. به همین دلیل حریف به بازی مستقیم رو آورد. در طول بازی یک موقعیت گل هم به استقلال خوزستان ندادیم. این امر به دلیل تلاش زیاد اعضای کادرفنی و بازیکنان در تمرین است که با همفکری یکدیگر مسائل فنی را جلو می برند. خوشبختانه این همدلی و همفکری تاکنون با نتایج خوبی همراه شده است.
 
از تیمم راضی هستم
از سبک بازی بازیکنانم مقابل صدرنشین لیگ رضایت دارم. خوشبختانه آن ها در هفته های اخیر به مشکلات مالی و حاشیه ها توجهی ندارند. بازیکنان نفت برای آبروی خودشان بازی می کنند و این امر یک درس فوتبالی است.

 وقت کشی نکردیم
در لحظات آخر بازی برای حفظ تک امتیاز ارزشمتد خارج از خانه مجبور بودیم توپ را به کناره ها ببریم این امر به خوبی جواب داد و دست خالی مقابل استقلال خوزستان بیرون نیامدیم. البته در آن دقایق برای رسیدن به گل منتظر اشتباه بازیکنان حریف بودیم اما آن ها با هوشیاری عمل کردند و به نفت موقعیت آنچنانی ندادند.
 
هرگز قصد بی احترامی به اعراب را نداشتم
چندان تمایلی به صحبت در این باره ندارم. نمی دانم چرا در اهواز برخی تماشاگرها  این گونه به من فحاشی می شود. خیلی خوب نیست که در شهر اهواز ایران برخی هواداران با فردی که سال ها برای فوتبال این مملکت تلاش کرده، این گونه رفتار می کنند. بارها گفته ام که هیچ گاه قصد بی احترامی به مردم عرب زبان کشورم را نداشته ام. من مشکلی با مردم اهواز ندارم اما برخی از تماشاگرنماها واقعا به من و خانواده ام در این شهر بی احترامی می کنند. به هر حال هیچگاه افرادی که به من فحش می دهند را نمی بخشم.

کار بازیکنان مان درس فوتبال است
بازیکنان نفت برای حفظ اعتبار و آبروی خود بازی می کنند و این موضوع درس فوتبالی است.

دیدگاه‌ها