کد خبر : 1318834 | 31 فروردين 1395 ساعت 12:56 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

5 گل هم بخوریم، داور نمی خریم!

باهنر: فضلی را یک هوادار زد، نه خطیبی

مربی تیم ماشین سازی تبریز اظهارات همتایش در نساجی را تکذیب می کند.

باهنر: فضلی را یک هوادار زد، نه خطیبی
یونس باهنر، دستیار رسول خطیبی در ماشین سازی درباره ادعاهای فریدون فضلی مبنی بر کتک خوردن از اعضای کادرفنی تیم تبریزی به "ورزش سه" می گوید: هرگز چنین داستان هایی را باور نکنید! فریدون فضلی از زمان گسترش فولاد از خطیبی عقده داشت و می خواست عقده گشایی کند. او به خطیبی توهین کرد و من هم رفتم خطیبی را کنار کشیدم. ما هرگز برخوردی با فضلی و هیچ فرد دیگری نداشتیم و فقط یک هوادار آمد و با فضلی درگیر شد.

او ادامه می دهد: این همه حرف و حدیث برای چیست؟ فضلی بدترین فحاشی ها را انجام داد اما ما هیچ چیز به او نگفتیم. به ما توهین کردند اما چیزی نگفتیم. الان هم با اظهارات نامربوط می خواهند جو را مسموم کنند.

باهنر درباره اینکه گفته می شود داور بازی همزبان تبریزی ها بوده است، تاکید می کند: هرگز اینطور نیست. کارنامه ما برهمگان مشخص است. من و خطیبی همواره سالم کار کردیم و حاضر بودیم 5 گل بخوریم اما داور نخریم! حالا که تیم ما در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفته، سنگ در مسیرمان قرار می دهند و می خواهند ما را وارد حاشیه کنند. مطمئن باشید ما اسیر چنین مسائلی نمی شویم و برای رسیدن به لیگ برتر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

دیدگاه‌ها