کد خبر : 1319895 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 10:15 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اینتر - اودینزه

اینترمیلان و اودینزه، امشب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اینتر - اودینزه
به گزارش "ورزش سه"،‌ اینتر با شکستی که هفته گذشته کسب کرد،‌ امیدی برای کسب سهمیه ندارد و انگیزه خود را از دست داده است.

اینترمیلان

شاگردان روبرتو مانچینی با کسب 61 امتیاز از 34 بازی در رده ی چهارم جدول قرار گرفته اند و 7 امتیاز با رده ی سوم فاصله دارند که با توجه به اینکه تنها 4 بازی تا پایان باقی مانده و اینتر نیز عملکردی نوسانی دارد،‌ خیلی بعید است که آنها بتوانند به سهمیه برسند.

در 5 بازی اخیر، اینتر متحمل دو شکست شده،‌2 پیروزی و 1 تساوی نیز نتیجه تلاش آنها در دیگر 3 بازی بوده است که نشان از عدم آمادگی شاگردان مانچو دارد. آنها باید بازی‌های خود را با برتری پشت سر بگذارند و امیدوار باشند تا رم دچار لغزش شود تا بتوانند خود را به آنها برسانند که با توجه به فرم شاگردان اسپالی بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد.

اودینزه

اودینزه با کسب 38 امتیاز از 34 بازی در رده ی چهاردهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 2 پیروزی،‌2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. حال باید دید در جوزپه مه‌آتزا و مقابل اینتر، روحیه ای برای جنگیدن و نتیجه گرفتن پیدا خواهند کرد یا نه.

 با این حال اودینزه همواره حریف خطرناکی برای اینتر بوده است. در 5 تقابل اخیر دو تیم،‌2 پیروزی برای آنها،‌1 تساوی و 2 پیروزی برای اینتر به ثبت رسیده است.

ترکیب احتمالی:

1104133

دیدگاه‌ها