کد خبر : 1319997 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 14:28 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

تاثیربازی‌باسیتی‌روی‌ناکامی‌احتمالی‌رئال‌مقابل‌رایو

رئال مادرید امروز در شرایطی به مصاف رایو وایکانو خواهد رفت که روز چهارشنبه آتی در زمین منچسترسیتی یک بازی بسیار حساس پیش رو دارد.

تاثیربازی‌باسیتی‌روی‌ناکامی‌احتمالی‌رئال‌مقابل‌رایو
به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس، مربی رایو، روز گذشته در نشست خبری خود به این نکته اشاره کرد که جدال با سیتی می تواند روی کیفیت رئال مادرید در بازی امروز تاثیر منفی بگذارد و از این مساله به عنوان یکی از دلایل امیدواری اش برای متوقف کردن رئال یاد کرد اما در واقع جدال با سیتی تا چه اندازه می تواند روی نتیجه بازی رئال مادرید-رایو، تاثیر منفی بگذارد؟

نگاهی به آمار نتایج این فصل رئال نشان می دهد که کهکشانی ها پیش از انجام بازی در لیگ قهرمانان معمولا موفق به شکست حریفان خود در لالیگا شده اند. این تیم تنها دو بار موفق به کسب پیروزی در چنین شرایطی نشده است.

رئال پیش از دو مصافش با ولفسبورگ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، موفق شد بارسا و ایبار را در لالیگا شکست دهد. پیش از رویارویی با رم در یک هشتم نهایی نیز موفق شده بود بیلبائو و سلتا را با نتایج پرگل مغلوب کند.

در دور گروهی نیز پیش از دو مصافش با PSG، لوانته و لاس پالماس را شکست داده بود. رئال تنها پیش از بازی با مالمو نتوانست برابر مالاگا پیروز شده و بدون گل متوقف شد و پیش از بازی برگشتش با شاختار نیز مقابل بارسلونا 4-0 مغلوب شد.
با توجه به آمار فوق می توان نتیجه گیری کرد که جدال با سیتی نمی تواند تاثیری منفی روی کیفیت رئال در بازی امشب برابر رایو بگذارد.

دیدگاه‌ها