کد خبر : 1320155 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 23:10 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بایرن: برای هفته‌های پایانی کاملا آماده‌ام

مدافع بایرن اعلام کرد آمادگی این را دارد که کادر فنی تیمش در بازی‌های باقیمانده فصل هم روی او حساب کنند.

مدافع بایرن: برای هفته‌های پایانی کاملا آماده‌ام
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در فاصله سه هفته مانده به پایان بوندسلیگا با نتیجه 2 بر 0 هرتا برلین را از پیش رو برداشت تا اگر چه با توجه به برد بروسیا دورتموند که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول به شمار می‌آید نتواند قهرمانی زودهنگامش را مسجل کند، اما تنها به سه امتیاز دیگر برای تحقق این مهم نیاز داشته باشد.

بعد از پایان این مسابقه سردار تاسکی که عملکرد بحث‌برانگیزی در خط دفاعی باواریایی‌ها داشت، گفت:" خیلی راضی‌ام و از اینکه دوباره توانستم بازی کنم احساس خوشحالی می‌کنم. من الان آماده هستم و طی هفته گذشته هم توانستم حسابی تمرین کنم. دیگر جایی برای نگرانی وجود ندارد و آمادگی هر چه در هفته‌های آتی باقیمانده تا پایان فصل رخ دهد را دارم. اگر همه چیز خوب پیش برود، ما تا پایان فصل 16-2015 هشت بازی دیگر داریم و من امیدوارم که همچنان بتوانم در خدمت تیم باشم."

 گفتنی است این بازیکن که در نقل و انتقالات زمستانی با انتقالی قرضی از تیم اسپارتاک مسکو به بایرن پیوست، در بدو ورودش به مونیخ دچار آسیب‌دیدگی شد اما طی هفته‌های اخیر دوران نقاهتش را پشت سر گذاشت و توانست در بازی امشب از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد. طی این بازی دو بار در محوطه جریمه توپ با دست او برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دیدگاه‌ها