کد خبر : 1320485 | 06 اردیبهشت 1395 ساعت 09:33 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: غیرممکن را ممکن کردیم

مکس آلگری، سرمربی یونتوس عنوان کرد که تیمش در حال رسیدن به هدفی غیرممکن است ولی سال بعد تیمش برای چمپیونزلیگ خواهد جنگید.

آلگری: غیرممکن را ممکن کردیم
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس ابتدای فصل نتایج ضعیفی کسب کرد و در نیمه دوم جدول قرار داشت ولی در 25 بازی اخیر خود در سری آ، 24 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده است. حال آلگری عنوان کرد که قهرمانی در اسکودتو امسال در اوایل فصل به نظر غیرممکن بود و هدف بعدی تیمش قهرمانی در چمپیونزلیگ است.

او گفت:" کسب 24 پیروزی از 25 بازی تقریبا غیرممکن بود. از ابتدای مربی گری ام، همیشه نسبت به عملکردم مطمئن بودم و می‌دانستم برای پیشرفت به چه چیزهایی نیاز دارم. در نهایت، نتیجه تنها چیزی است که شمرده می‌شود. همیشه به من می‌گویند "مربی باشگاه".اگر یک مربی تیم را متحد کند نتیجه می‌گیرد، اینطور نیست؟ اگر شما تفکراتتان را با باشگاه در میان نگذارید، محترمانه شما را کنار خواهند گذاشت. این تیم به نحوی فوق‌العاده توسط باشگاه در کنار هم چیده شده است. هفته آینده تمدید خواهم کرد، البته اگر من را بخواهند!"

آلگری ادامه داد:" سال بعد هدفمان کسب چمپیونزلیگ است. تمرکز روی سری آ باعث پسرفت ما می‌شود. از آن رقابت‌هایی که اگر یک اشتباه انجام دهید، دیگر فرصت برای جبران نخواهید داشت."

دیدگاه‌ها