کد خبر : 1320871 | 07 اردیبهشت 1395 ساعت 15:57 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاهکار بازیکن استقلال اهواز در حاشیه دیدار جنجالی

پرتاب سنگ بازیکن استقلال اهواز (عکس+ویدئو)

حاشیه های ناتمام دیدار استقلال و پرسپولیس هر لحظه ابعاد تازه ای به خود می گیرد و در تازه ترین ویدیوی منتشر شده، یکی از بازیکنان آبی‌پوش در حال سنگ اندازی به سمت طرفداران است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در اهواز با برتری شاگردان برانکو در جنگی تمام عیار البته سکوها به پایان رسید، همچنان اخباری جدید از حاشیه های  این روز بد در اهواز منتشر می شود. در تازه ترین خبرها و ویدیوهای منتشر شده، یکی از بازیکنان استقلال اهواز در حال سنگ پرانی به سمت سکوهاست. البته سنگ از طرف سکوها به سمت این بازیکن پرتاب شده اما تلافی کردن رفتار بد طرفداران با کار مشابه چیزی است که به هیچ وجه قابل بخشش نیست بخصوص که این اتفاق در یکی از شلوغ‌ترین و غیرقابل پیش‌بینی‌ترین روزهای سکوها رخ بدهد.  


تصاویر ویدیویی کاملا مشخص است و البته این هم عکس هایی از این اتفاق عجیب. صد البته حرکت هواداران در پرتاب سنگ به سمت بازیکن‌ها قابل تقبیح است اما در آن سو مقابله به مثل کردن از طرف بازیکنان رفتاری است که به هیچ وجه نباید چشم بر آن فروبست اگرچه این بازیکن جوان و خام باشد اما چه بسا این حرکت تحریک‌کننده می‌توانست تاثیرات به مراتب بدتری در فضای بازی ایجاد کند.

ویدئوی پرتاب سنگ بازیکن استقلال اهواز به سمت هواداران پرسپولیس


لازم به ذکر است قبلا هم این اتفاق در بازی‌های لیگ دسته اول رخ داده و یکی از ستاره‌های سابق فوتبال ایران در پاسخ به پرتاب سنگ از سوی هواداران یک تیم، این سنگ را مقابل چشم دوربین‌های تلویزیونی به سمت تماشاگران پرتاب کرد.

دیدگاه‌ها