کد خبر : 1321457 | 09 اردیبهشت 1395 ساعت 20:59 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمی توانید با دو بازی مرا ارزیابی کنید

زاغی نژاد: داوران 14 امتیاز از ما گرفتند

سرمربی تیم سپاهان اعلام کرد نمی شود با دو بازی عملکرد خودش را ارزیابی کرد.

زاغی نژاد: داوران 14 امتیاز از ما گرفتند
به گزارش "ورزش سه"، قاسم زاغی نژاد در پایان بازی با گسترش فولاد صحبت های جالبی را انجام داد.

خسته بودیم

پیش بینی بازی سختی را می کردیم. قبل از بازی گفتم گسترش فولاد تیمی است که از نظر فنی قابل احترام است. 50 متر رو به جلو را خوب پوشش می دهد و در مصاف های تک به تک قوی است و با سرعت بالا کار می کند. با شناخت خوب آنها را کنترل کردیم. البته به علت درگیری در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ از نظر بدنی تحت فشار هستیم و اگر باهوش بودیم و خستگی در تن بازیکنان نبود، می توانستیم با تفاضل گل بیشتری بازی را ببریم.

عدم اعتماد به اصفهانی ها قدمت دیرینه دارد

 اعتماد نشدن به مربیان اصفهانی قدمت دیرینه دارد و منربوط به دوران من نیست. متاسفانه به این شیوه تاکنون عمل شده، بهای لازم را به اصفهانی نمی دهند. البته این مساله در حیطه وظایف من نیست. باید از مدیران بپرسید. ضمن اینکه با دو بازی و دو برد نمی توانید ارزیابی جامعی از زاغی نژادو امثال زاغی نژاد داشته باشید. با این حال اگر از ابتدای فصل آرامش بر تیم ما حاکم بود و حواشی نداشتیم، جایگاهمان کاملا متفاوت بود.

تشکر از هواداران

از تماشاگران تشکر می کنم. دست تک تک آنها را می بوسم. چه در این بازی و چه در بازی با نفت تیم ما را تنها نگذاشتند و حمایت کردند. انشاءالله ادای دین کنیم.

داوران 14 امتیاز از ما گرفتند

با سابقه 24 ساله مربیگری، هیچ وقت اعتقاد نداشتم بخواهم در کاری که در حوزه ام نیست دخالت کنیم. نمی خواهم حرف های کلیشه ای معروف را درباره داوری بزنم. همانطور که من مربی در زمین اشتباه می کنم، داور هم می تواند اشتباهاتی داشته باشد. البته همین بازی تیم ما با گسترش فولاد در تبریز که یک بر صفر شکست خوردیم، به شهادت برنامه نود پنالتی مسلم را روی حسین فاضلی نگرفتند. البته چیزی حدود 14 امتیاز توسط داوران از ما گرفته شده است اما باید اشتباهات را بپذیریم و نباید حساسیت نشان دهیم. امیدوارم دو بازی آینده را نیز با نتیجه خوب به پایان ببریم.

دیدگاه‌ها