کد خبر : 1323567 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:52 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

محافظ دروازه ملوانان کیست؟

گلرهای جوان دروازه انزلی را می‌بندند

ملوانی ها از جمله تیم های بودند که در لیگ پانزدهم مشکلات و بدشانسی های فراوانی را همراه خود داشتند، از دست دادن دو دروازه بان اصلی یکی از معضلات این تیم در هفته های پایانی است.

گلرهای جوان دروازه انزلی را می‌بندند

به گزارش "ورزش سه" سرگئی پاشنکو، گلر مولداویایی ملوانان که دومین دوره حضور خود را در این تیم می گذراند بعد از دومین بازی این تیم در برابر استقلال به جمع بندرنشینان پیوست و با عملکرد کم نوسان و فوق العاده خود، خیال انزلی چی ها را راحت کرد اما اتفاق بد پیش از بازی برابر استقلال در دور برگشت افتاد و این دروازه بان اعلام کرد که دیگر نمی تواند در این تیم باشد و پس از آن بازی به طور اتوماتیک از مجموعه این تیم جدا شد، پاشنکو باید 50 درصد از قرارداد خود را دریافت می کرد که این اتفاق نیفتاد.


دومین دروازه بان ملوانی ها سیدحسین حسینی بود، گلر سابق استقلالی ها که دوران سربازی خود را در شمال کشور می گذراند از زیر سایه پاشنکو درآمد و به دروازه اول ملوان تبدیل شد و با بازی های خوبش مسئولان این تیم نیازی ندیدند تا گلر دیگری را به استخدام این باشگاه در بیاورند، اما در بازی برابر تیم سایپا حسینی نیز دچار مصدومیت شد و بازی های این تیم تا پایان فصل را از دست داد تا نگاه کادر فنی ملوانی ها به دو دروازه بان جوان باشد.


آیدین قویدل که سابقه حضور در تیم ملی امید را دارد در بازی برابر تراکتورسازی درون دروازه ملوانان ایستاد، او دروازه بان سوم ملوانی ها است که در بازی های لیگ پانزدهم روی نیمکت این تیم می نشست، نیما میرزازاد نیز گلر چهارم ملوانی ها محسوب می شد که دروازه بان اصلی تیم ملی جوانان ایران است و البته پیش از این در اقدامی جالب توسط کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران نیز دعوت شد.

محمد حبیبی، مربی دروازه بان ملوان نیز همیشه نشان داده برای انتخاب دروازه بان اصلی تیمش از حساسیت ویژه ای بهره می برد، البته حبیبی که یکی از مربیان سازنده فوتبال ایران محسوب می شود دروازه بان هایی مانند مسعود غلامعلی زاد، رضا نظرمحمدی، ایمان صادقی، حسنی صفت، سیدحسین حسینی و ... را برای اولین بار درون دروازه ملوانی‌ها گماشته و باعث معرفی آنها به فوتبال ایران شده است، او اکنون باید با دو نفر از شاگردان خود یعنی نیما میرزازاد و آیدین قویدل ملوانان را از دو بازی آینده به سلامت بگذراند.


باید دید برای بازی حساس تیم های ملوان و صبا که روز یکشنبه و از هفته بیست و نهم لیگ برتر برگزار می شود انتخاب محمد احمدزاده و محمدحبیبی کدام یک از دروازه بان های جوان این تیم است، دو دروازه بانی که پیش از این نیز نشان داده اند می توانند از امیدهای اصلی این پست در فوتبال ایران باشند و در آینده نزدیک قطعا از آیدین قویدل و نیما میرزازاد بیشتر خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها