کد خبر : 1323601 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 14:36 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

تامودو: اسپانیول می‌تواند در نوکمپ امتیاز بگیرد

رائول تامودو یکی از اسطوره های باشگاه اسپانیول است که البته بیشتر بخاطر دو گلی که سال 2007 در نوکمپ به بارسلونا زد و قهرمانی را از این تیم گرفت، در ذهن فوتبالدوستان خارج از اسپانیا نامی ماندگار شده است.

تامودو: اسپانیول می‌تواند در نوکمپ امتیاز بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، لالیگای فصل 2006-2007 بخاطر همان اتفاق به لالیگای تامودازو معروف شد. بارسا تا دقیقه 90، 2-1 از اسپانیول پیش بود اما تامودو تقریبا همزمان با گل فن نیستلروی به ساراگوسا، گل دوم خود و اسپانیول را وارد دروازه بارسا کرد تا در 30 ثانیه، جای صدرنشین لالیگا عوض شود. رئال مادرید به لطف همان تساوی بارسلونا در نهایت قهرمان شد.

 

تامودو که این روزها در حال گرفتن مدرک مدیریت ورزشی خود از فدراسیون فوتبال اسپانیاست، در مورد دو گلش به بارسلونا گفت:" آن بازی هرگز از خاطره من پاک نخواهد شد. بخاطر گلی که مسی با دست به ما زده بود، در نوکمپ عقب بودیم و خوشبختانه دقیقه 90 این فرصت را پیدا کردم تا کار را به تساوی بکشانم.

اصلا اطلاع نداشتیم که در بازی رئال مادرید و ساراگوسا چه می گذرد. تا وقتی به رختکن رفتیم نمی دانستم همزمان، فن نیستلروی هم برای رئال گل زده و بارسا صدرنشینی را از دست داده است. صادقانه بگویم که برایم مهم نبود گلی که زدم وارد دروازه بارسا شده یا تیم دیگری. اگر در برنابئو هم گل زده بودم همان قدر خوشحالی می کردم.

اینکه در نوکمپ دو بار شانس بوسیدن نشان اسپانیول را پیدا کنی، اتفاق مهمی است. هواداران بارسلونا هنوز مرا نبخشیده اند با این حال دوستانی دارم که هوادار بارسلونا هستند و من به آنها دوستان واقعی و بدون قید و شرط می گویم."

 

دربی روز یکشنبه:" اطمینان دارم که اسپانیول می تواند در نوکمپ امتیاز بگیرد چون بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند ضمن اینکه هنوز بقای اسپانیول تضمین شده نیست. در هر صورت بازی دشواری خواهد شد و بی شک استرس زیادی تا دقیقه 90 تحمل خواهم کرد."

دیدگاه‌ها