کد خبر : 1323640 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 15:32 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: تامودازو را به یاد نمی آورم!

بارسلونا که با امتیازی برابر با اتلتیکو و یک امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین است، در شرایطی بسیار شبیه به فصل 2006-2007 فردا باید به مصاف اسپانیول برود در حالیکه خاطره بسیار تلخی از بازی 9 سال پیش دارد.

انریکه: تامودازو را به یاد نمی آورم!

به گزارش "ورزش سه"، لالیگای فصل 2006-2007 به لالیگای تامودازو معروف شد. بارسا در هفته 37 تا دقیقه 90، 2-1 از اسپانیول پیش بود اما تامودو تقریبا همزمان با گل فن نیستلروی به ساراگوسا، گل دوم خود و اسپانیول را وارد دروازه بارسا کرد تا در 30 ثانیه، جای صدرنشین لالیگا عوض شود. رئال مادرید به لطف همان تساوی بارسلونا در نهایت قهرمان شد.

 

انریکه در نشست خبری بازی با اسپانیول در این رابطه به خبرنگاران گفت:" تامودازو؟ من یک ماه پیش را نیز به یاد نمی آورم چه برسد اتفاقی که سال ها پیش رخ داده است. تنها تمرکز من روی بازی فردا و کسب سه امتیاز آن است و نه هیچ چیز دیگری."

 

دربی:" دربی همواره شرایطش با دیگر بازی ها فرق می کند به خصوص که دو هفته به پایان، سرنوشت قهرمانی را نیز تعیین کند. بازی فردا با اسپانیول یکی از چالش های مهم فصل ما خواهد بود و باید در آن پیروز شویم."

 

وضعیت روحی تیم:" بدون شک روحیه در بازی فردا اهمیت خاصی دارد. برای هر مسابقه، ذهنیت تیمی نقش اصلی را ایفا می کند. فاصله امتیازی خوبمان را از دست داده ایم ولی در شرایطی منفی قرار نداریم. معتقدم اتلتیکو و رئال دو بازی بعدی را پیروز خواهند شد و اگر قهرمانی می خواهیم، ما هم باید هر دو بازی بعدی را ببریم."

 

احتمال قهرمانی در بازی فردا:" چرا که نه؟ ممکن است این اتفاق هم بیفتد ولی بدان فکر نمی کنیم و تنها تمرکز ما روی بازی خودمان و کسب سه امتیاز برابر اسپانیول است. ما در بازی مقابل والنسیا هم تیم برتر بودیم ولی شکست خوردیم و این نشان می دهد که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و باید مراقب بود."

 

سوارز:" معتقدم هر شرایط مطلوب فردی، نتیجه تلاش جمعی است. در این شرایط، پرداختن به اهمیت یک یا چند بازیکن خاص و تکیه کردن به خصوصیات انفرادی کمکی به ما نمی کند."

 

تراشتگن به جای براووی مصدوم:" خوبی داشتن سه دروازه بان خوب این است که برای هر بازی، دروازه بان هایتان کاملا آماده هستند."

 

بحث با بازیکنان در بین دو نیمه بازی با بتیس:" حتی یک بازی نیست که من بین دو نیمه به بازیکنانم چیزی نگویم. نمی دانم در این مورد چه نظری بدهم. مقابل بتیس در نیمه دوم از همه نظر بهتر شدیم که خستگی حریف هم مزید بر علت شد. ضمن اینکه از فرصت هایمان نیز خوب استفاده کردیم."

دیدگاه‌ها