کد خبر : 1323753 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 21:20 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 2 - 1 امپولی

پیروزی دشوار خانگی اینتر مقابل امپولی

اینتر موفق شد در استادیوم جوزپه مه آتزا با نتیجه 2-1 از سد امپولی عبور کند.

پیروزی دشوار خانگی اینتر مقابل امپولی

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی برای مستحکم تر کردن موقعیت خود به عنوان سرمربی اینتر در خانه به مصاف امپولی رفت.

 

بازی را بازیکنان اینتر بسیار هحومی آغاز کردند و نشان دادند که انگیزه زیادی برای کسب یک پیروزی خانگی دارند. تلاش بازیکنان این تیم خیلی زود به نتیجه رسید. در دقیقه 12 روی حرکت تماشایی ایوان پریشیچ از سمت راست، پاس به بیرون این بازیکن به مائورو ایکاردی، کاپیتان اینتر، رسید و این مهاجم آرژانتینی نیز با ضربه محکم خود به زیر طاق دروازه توانست اینتر را با یک گل از حریف خودش پیش بیندازد.

 

پس از این گل نیز حملات اینتری ها ادامه داشت و آن ها توسط زوج یووتیچ و ایکاردی، حملات گوناگونی را روی دروازه امپولی طرح ریزی کردند. با این حال بازیکنان امپولی نیز روی ضد حملات خطرناک نشان می دادند.

 

 در دقیقه 37 و روی یک از همین ضد حملات، حرکت زیبای ماکارونه، بازیکن با تجربه امپولی با پاس او برای پوچیارلی همراه شد تا این بازیکن با عبور از مدافع اینتر در مصافی تک به تک توپ را وارد دروازه هاندانوویچ، دروازه بان اینتر، کند.

 

پس از این گل اینتری ها بالافاصله واکنش خوبی نشان دادند. حرکت سریع یووتیچ از سمت راست با ضربه این بازیکن به سمت دروازه همراه شد تا نوبت به ایوان پریشیچ برسد. هافبک کروات با استفاده از اشتباه دروازه بان امپولی موفق شد روی ریباند گل دوم را وارد دروازه امپولی کند.

 

نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود اینتر خاتمه یافت.

 

نیمه دوم بازی آرام تر آغاز شد. شاگردان مانچینی سعی داشتند تا با کنترل توپ بازی را در اختیار داشته باشند و از طرفی بازیکنان امپولی نیز روی حرکات ماکارونه در فاز تهاجمی خطرناک شنان می دادند.

 

نیمه دوم بسیار کم حادثه دنبال شد. اینتری ها تمایلی به حمله نداشتند و امپولی نیز از توانایی لازم برای ایجاد فشار روی دروازه اینتر بهره مند نبود. 

 

در دقیقه 70 ماکارونه روی یک حرکت سریع می توانست درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شود اما دخالت ناگاتومو باعث شد تا او راه با جایی نبرد.

 

در دقیقه 80 بروزوویچ می توانست با شلیک ناگهانی خود از درون محوطه جریمه کار امپولی را تمام کند اما دروازه بان امپولی موفق شد به خوبی توپ را دفع کند.

 

در نهایت تلاش دو تیم در ادامه بازی سرانجامی نداشت تا اینتر با همان نتیجه 2-1 از سد امپولی در خانه عبور کند.

دیدگاه‌ها