کد خبر : 1324267 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 15:17 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

ضمن تقدیر از مراسم خداحافظی آربلوا

کنایه ایکر کاسیاس به مدیران رئال مادرید

روز گذشته آلوارو آربلوا پس از 7 سال حضور در تیم اول رئال مادرید با این تیم وداع گفت. هواداران و بازیکنان رئال پس از اتمام بازی با والنسیا به صورت ویژه ای از آربلوا تقدیر کردند.

کنایه ایکر کاسیاس به مدیران رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی باشکوه آربلوا از رئال کاملا در تضاد با وداع غم انگیز ایکر کاسیاس ار این تیم بود. کاسیاس که از لخاظ ارزش و اعتبار در درجه به مراتب بالاتری از آربلوا قرار دارد، تابستان گذشته تنها و بدون حضور هیچ یک از اعضای تیم مدیریتی رئال در کنفرانسی خبری با رئال مادرید خداحافظی کرد. او در جریان مراسم چند بار نتوانست خود را کنترل کند و شروع به گریستن کرد.

 

 

کاسیاس که در حال حاضر برای پورتو بازی می کند امروز در فیسبوک خود ضمن تقدیر از مراسم خداحافظی آربلوا، کنایه ای هم نصیب مدیران رئال کرد:"هم تیمی قدیمی من آلوارو آربلوا از رئال مادرید خداحافظی کرد. می خواهم از او بخاطر تمام زحماتی که برای رئال کشید تقدیر کنم. او محصول آکادمی باشگاه بود که برای اثبات ارزش هایش برای مقطعی از رئال جدا شد و سپس بازگشت. معتقدم همه بازیکنان رئال مادرید همواره شایسته مراسم وداعی همچون وداع آربلوا و با حضور هواداران هستند. برای آربلوا در ادامه مسیری که در پیش خواهد داشت آرزوی موفقیت می کنم."

 

 

 

دیدگاه‌ها