کد خبر : 1325546 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 11:27 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

دستیار رهاگل با تاکتیک یونانی علیه برانکو

راه‌آهن با تفکرات مربی اروپایی خود هم نتوانست در لیگ‌برتر ماندنی شود و حالا باید دوباره برای رسیدن به سطح اول فوتبال باشگاهی ایران در دسته پایین‌تر تلاش کند.

دستیار رهاگل با تاکتیک یونانی علیه برانکو

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که مدیران باشگاه راه‌آهن تصمیم به کنار گذاشتن مهدی تارتار از نیمکت رهبری تیم گرفتند، نام توپالیدیس به عنوان سرمربی جدید برسر زبان‌ها افتاد و طولی نکشید که این مربی یونانی رسما هدایت تیم را در دست گرفت. انتخابی که اصلا خوب از آب درنیامد چون باعث شد تا روند سقوط این تیم ریشه‌دار سرعت بیشتری به خود بگیرد.


توپالیدیس که در کارنامه مربیگری‌اش سابقه دستیاری اتو رهاگل آلمانی روی نیمکت تیم‌ملی یونان را دارد از همان روز که روی نیمکت راه‌آهن نشست، با تفکرات یونانی تصمیم به حفظ این تیم در لیگ‌برتر گرفت. تدابیری که نه تنها عامل نجات این تیم نشد بلکه آنها را بیشتر به معرکه سقوط نزدیک کرد. فوتبالی بر پایه و اساس دفاع و ضدحمله که تنها یک یا دو برد برای این مربی رقم زد.


توپالیدیس در بازی با پرسپولیس هم همان افکار یونانی را برای شاگردانش پیاده کرد. افکاری که هم باعث نابودی امیدهای راه‌آهن برای بقا شد هم ورزشگاه آزادی را روی سر طرفداران پرشمار پرسپولیس آوار کرد چون اجازه نداد سرخپوشان تفاضل گل خود را بهتر کنند و اجازه ندهند جام به خوزستان برود.

دیدگاه‌ها