کد خبر : 1332321 | 21 خرداد 1395 ساعت 09:56 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

نفرزاده: باید انتظارات از تیم ملی منطقی باشد؛

والیبال تا المپیک چندان تغییری نمی‌کند

سرمربی سابق تیم ملی جوانان ایران می گوید بعید است تا المپیک شرایط تیم ملی نسبت به مسابقات انتخابی تغییر زیادی داشته باشد و نباید انتظار اتفاقاتی عجیب داشت.

والیبال تا المپیک چندان تغییری نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران راهی المپیک شد اما بسیاری از کارشناسان کیفیت بازی شاگردان لوزانو را ایده آل نمی دانستند و اعتقاد داشتند والیبال ایران نمایش بهتر از این بازی ها را هم داشت اما این شرایط طبیعی بود چرا که استرس و فشار مسابقات از بازدهی تمام تیم ها کم می کند.


حالا اینکه شرایط تیم ملی تا المپیک چه قدر تغییر خواهد کرد را فرهاد نفرزاده سرمربی سابق تیم ملی و کارشناس والیبال اینطور می گوید:« تا المپیک وقت زیادی نمانده است و تیم ملی هم تمرینات آماده سازی خود را انجام داده و اتفاق خاصی قرار نیست رخ بدهد. از طرف دیگر این بازیکنان سال ها روی دست هم بازی می کنند و نمی توان گفت اگر زمان بگذرد تیم هماهنگ تر می شود تا شرایط تیم تغییر چشمگیری را لمس کند. شاید 10 درصد به کیفیت تیمی که در توکیو بازی کرد افزوده شود و باید در المپیک شاید نمایشی نزدیک به نمایش تیم در مسابقات انتخابی باشیم.»


او درباره اینکه ایران در المپیک چه شرایطی خواهد داشت می گوید:« باید منطقی بود و انتظارات طبیعی از تیم ملی داشت. ما در بازی های انتخابی با فرانسه، یکی از با کیفیت ترین تیم های جهان بازی کردیم که همه دیدند شرایط چه قدر سخت پیش رفت. در المپیک حداقل 6 یا 7 تیم شبیه به فرانسه وجود دارد که بازی به بازی اوضاع سخت تر می شود. بنابراین باید توقع ارائه یک بازی خوب را داشت و اگر همراه با نتیجه هم شد که بهتر.»

 

دیدگاه‌ها