کد خبر : 1332669 | 22 خرداد 1395 ساعت 15:37 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسکای ایتالیا

عدم توافق مالی رئال مادرید با ایجنت پوگبا

پل پوگبا به گزینه خرید کهکشانی این تابستان رئال مادرید بدل شده و تحرکات برای جذب این بازیکن شروع شده است.

عدم توافق مالی رئال مادرید با ایجنت پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته در چنین روزهایی بارسا به شدت در پی جذب پل پوگبا بود و انتخابات ریاست این باشگاه و رقابت نامزدها نیز بر این مساله دامن زده بود. یک سال بعد، حالا این رئالی ها هستند که برای جذب پوگبا دست به کار شده اند و به توصیه زیدان قصد به خدمت گرفتن ستاره جوان فرانسوی را دارند.

 

1118771

 

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرده است که سه شنبه گذشته، ملاقاتی بین ایحنت پوگبا "مینو رایولا" و خوزه سانچز(مدیر ارشد رئال) در موناکو صورت گرفته و دو طرف با یکدیگر به بحث و گفتگو در مورد پوگبا پرداخته اند.

 

طبق ادعای دی مارتیزیو، در نهایت توافق مالی بین طرفین صورت نگرفته چرا که رئالی ها نمی خواهند بیش از 8 میلیون یورو در سال به پوگبا پرداخت کنند اما رایولا حقوقی بین 12 تا 13 میلیون یورو برای موکلش در نظر گرفته است. به نظر می رسد که دو طرف روی 10 میلیون یورو طی هفته های آتی به توافق نهایی برسند.

پوگبا در حال حاضر تنها 4.5 میلیون یورو از یوونتوس دریافت می کند و از این حیث پشت سر بوفون قرار دارد. در رئال نیز رونالدو سالانه 20.5 میلیون یورو دریافتی دارد و پس از او نیز سرخیو راموس با 10 میلیون یورو حقوق سالیانه قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها