کد خبر : 1334742 | 30 خرداد 1395 ساعت 10:56 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رومانی - آلبانی

دو تیم رومانی و آلبانی، امشب در دیداری تعیین کننده در آخرین دور از مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی رومانی - آلبانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که 4 تیم از تیم‌های سوم گروه‌ها به دور بعد صعود خواهند کرد، این موضوع شانس زیادی برای هر دو تیم به وجود می‌آورد و انگیزه زیادی به آنها می‌دهد.

 

1120849


رومانی


رومانی در دو دیدار اخیر خود در مرحله گروهی، یک شکست و یک تساوی کسب کرده و وضعیت خوبی ندارد. آنها مقابل فرانسه در بازی افتتاحیه در دقایق پایانی شکست خوردند و مقابل سوئیس موفق به کسب تساوی شدند. حال باید به مصاف آلبانی بروند که در هر دو دیدار اخیر خود شکست خورده و در صورت کسب پیروزی مقابل این تیم حتی می‌توانند به دوم شدن در گروه نیز فکر کنند، البته اگر فرانسه سوئیس را شکست دهد. باید دید که سرنوشت این تیم به کجا خواهد رسید و آیا می‌تواند نامش را در بین صعودکنندگان به دور بعد ثبت کند یا نه.


آلبانی


با وجود نمایش درخشان مقابل فرانسه، آلبانی در 5 دقیقه آخر دو گل دریافت کرد و دومین شکستش در یورو 2016 را به ثبت رساند. با این حال، آنها هنوز این شانس را دارند که بتوانند به عنوان تیم سوم به دور بعد صعود کنند و همین موضوع باعث می‌شود این دیدار دیگر یک بازی بین دو تیم حذف شده نباشد و از جذابیت بالایی برخوردار باشد. دو تیم تا به حال 16 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم آلبانی 2 پیروزی بوده و 3 تساوی بوده و دیگر 11 بازی با پیروزی رومانی به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها